betaversionen

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: betaversionen
Bliver varerne markeret med gråt og markøren forvandlet til en hånd?

Hvilken browser benytter du? Internet Explorer, Firefox, Safari, Chrome?

Mvh Lone
14 år30. december 2010 kl. 21:45
OK - nu har jeg så prøvet på min mands computer istedet. Her virker både vægt og mad fint. OG - der er gemt en hel masse mad under min profil med 0g selv om jeg ikke kunne se det, blev det altså bogført....

Både min mand og jeg bruger internet explorer, men min mands kører med vista, min er en gammel windows et eller andet....
14 år30. december 2010 kl. 22:07
Oh, ja der er nok ikke optimeret til alle ældre browsere. Vil du synes at det er træls at skulle opdatere?
14 år30. december 2010 kl. 22:15
Kan man tilføje muskelprocent på den nye? Det er ikke kommet med over kan jeg se.
14 år31. december 2010 kl. 08:22
betaversionen
Hej Lone
Jeg kan ikke komme ind på BETA versionen. Har trykket e-mail og velkommen ... men der kommer ikke nogen blyant i det grønne felt ????
Med venlig hilsen og godt nytår
14 år31. december 2010 kl. 09:22
Yavgmoth> det var noget jeg selv tilføjede her i systemet efter vi var gået i gang med det andet. Skriv dine data ned på papir så længe, så du kan lægge det over i systemet, når vi får det tilføjet.

Bonita> jeg har lavet en lille video til dig :-)
Se den her: youtube.com

(hvad synes du i øvrigt om at få et videosvar?)

Mvh Lone
14 år31. december 2010 kl. 09:51
Hej Lone,

Jeg synes den nye betaversion er rigtig flot, og jeg glæder mig til at komme i gang med at bruge den.

Desværre fungerer det ikke så godt for mig lige nu :-(. Jeg har haft følgende problemer:

1) Jeg kan ikke indtaste min vægt. Når jeg trykker på den grønne blyant ved siden af vægtikonet kommer tekstboksen frem bagved den eksisterende tekst i stedet for foran.
2) Jeg kan godt sætte mig et mål, men datoen for målopnåelsen står til d. 23. maj 2013, hvilket jeg ikke kan få lov til at rette.
3) Jeg kan ikke indtaste mad. Varerne bliver grå, når jeg klikker på dem, men jeg kan ikke tilføje varen.

Jeg kan se af ovenstående korrespondance, at det kan skyldes min internetbrowser - men jeg ville mene, at jeg har en af de nyeste...jeg opdaterer den jævnligt, når jeg finder ud af, at der er kommet en ny version. (Jeg bruger internet explorer).

Endelig vil jeg benytte lejligheden til at sige, at jeg sætter utrolig stor pris på madital :-).

Mange hilsner og godt nytår fra

Lene
14 år1. januar 2011 kl. 23:24
Hej Lene,

Tak for din besked, det er vigtigt med jeres tilbagemeldinger, så vi kan få indkredset fejlene.

Jeg har indtil nu ikke været sikker på, at det er ældre browserversioner, der skaber problemerne (har dog haft det på fornemmelsen), men det tyder det jo så ikke på.

Det er samme problemer, I melder ind, så der må bestemt være fejl i dette.

Tak for dine tilbagemeldinger, jeg håber, at vi kan rette det hurtigt :-)

Mvh Lone
14 år1. januar 2011 kl. 23:41
Jeg har så småt prøvet betaversionen, og jeg er ikke udelt begejstret.
Grafikken er flot.
Jeg savner især en samlet oversigt - på én side. Den er jeg utrolig glad for i den oprindelige version.
14 år5. januar 2011 kl. 15:14
Hej Marianne,

Ok, det er ikke umuligt at lave i det gamle.

Denne side har udviklet sig efter jeres ønsker - det vil den nye side også :-)

Så det kommer an på, hvad folk melder ind med, hvad vi laver og i hvilken rækkefølge.

Mvh Lone
14 år5. januar 2011 kl. 17:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...