#2 af Fluffy82
betaversionen
Du læser en tråd i debat > madital.dkFluffy82
re: betaversionen
Jeg har også været kort inde og kigge. Umiddelbart ser det lækkert ud, men jeg foretrækker at blive hængende på den gamle version indtil alle data er overført. Jeg orker ikke at skulle holde styr på 2 systemer og er glad for let at kunne gå tilbage i tiden.
Men meld ud her på siden, når der er er styr på data, så skal jeg med glæde gennemprøve og kommentere ;0)
Men meld ud her på siden, når der er er styr på data, så skal jeg med glæde gennemprøve og kommentere ;0)
14 år30. december 2010 kl. 16:21
veile
Har nu alligevel forsøgt at indtaste, men kan slet ikke få noget til at virke. Hverken dagens vægt eller dagens mad....
14 år30. december 2010 kl. 16:59
Lone
administrator
administrator
Hej veiles mor :-),
Nej, ikke gået tabt, vi har blot måttet overskrive nogle e-mail-adresser pga. at den kun kan tilhøre én profil i det nye, som du rigtigt skriver.
Der er taget højde for at nogle har brugt flere profiler med samme e-mail-adresse :-)
Vil du skrive hvilken profil, du benytter her (brugernavn) samt hvilken e-mail, der skal tilknyttes. Så sletter jeg e-mailen på den profil, som den lige nu er registreret på.
Du kan fjerne fluebenet i feltet under, så vises dine kommentarer ikke på facebook. Og hvis du glemmer det, kan du blot gå ind og slette det på din profil.
Fluffy82> selvfølgelig bliver det meldt ud, når beta-versionen ikke længere er i funktion, kommer den til at hedde madital.dk. Men jeg skal nok holde jer opdateret :-)
Veile: vil du give besked om, hvad der helt præcist ikke virker? Har du klikket på blyanten i den grønne statusboks? Og kan du søge madvarerne frem på "Min dag"?
Mvh Lone
Nej, ikke gået tabt, vi har blot måttet overskrive nogle e-mail-adresser pga. at den kun kan tilhøre én profil i det nye, som du rigtigt skriver.
Der er taget højde for at nogle har brugt flere profiler med samme e-mail-adresse :-)
Vil du skrive hvilken profil, du benytter her (brugernavn) samt hvilken e-mail, der skal tilknyttes. Så sletter jeg e-mailen på den profil, som den lige nu er registreret på.
Du kan fjerne fluebenet i feltet under, så vises dine kommentarer ikke på facebook. Og hvis du glemmer det, kan du blot gå ind og slette det på din profil.
Fluffy82> selvfølgelig bliver det meldt ud, når beta-versionen ikke længere er i funktion, kommer den til at hedde madital.dk. Men jeg skal nok holde jer opdateret :-)
Veile: vil du give besked om, hvad der helt præcist ikke virker? Har du klikket på blyanten i den grønne statusboks? Og kan du søge madvarerne frem på "Min dag"?
Mvh Lone
14 år30. december 2010 kl. 20:04
veile
Hej Lone
Hvis du vil rette den profil der hedder veile til mailadresse vesterborsting@gmail.com så er det fint. De andre to behøver ikke at overleve.
Når jeg taster på blyanten øverst til højre, kommer der godt nok en box, men bagved teksten i højre side, jeg kan ikke skrive i den.
Jeg kan godt søge på madvarer med hvordan kommer jeg videre derfra?
Hvis du vil rette den profil der hedder veile til mailadresse vesterborsting@gmail.com så er det fint. De andre to behøver ikke at overleve.
Når jeg taster på blyanten øverst til højre, kommer der godt nok en box, men bagved teksten i højre side, jeg kan ikke skrive i den.
Jeg kan godt søge på madvarer med hvordan kommer jeg videre derfra?
14 år30. december 2010 kl. 20:08
Lone
administrator
administrator
Hej veile,
Jeg ser, at det er en af de profiler uden e-mail-adresse. Vil du prøve at logge ind med dit brugernavn (veile) og adgangskode, så skulle du gerne blive spurgt om at indtaste e-mail.
Vi vidste godt, at det ville give nogle udfordringer, når den gamle side har brugt brugernavn som login.
Når du har søgt varerne frem, klikker du blot på den, du ønsker at tilføje. Du får godt nok ikke besked på, at den er tilføjet, men du kan se varen nedenunder søgningen, hvor du også kan angive mængde.
Læg i øvrigt mærke til, at du vælger måltid ved at klikke på de grå felter med måltiderne øverst. Herved skifter farven om søgningen - og måltidet farves øverst.
Mvh Lone
Jeg ser, at det er en af de profiler uden e-mail-adresse. Vil du prøve at logge ind med dit brugernavn (veile) og adgangskode, så skulle du gerne blive spurgt om at indtaste e-mail.
Vi vidste godt, at det ville give nogle udfordringer, når den gamle side har brugt brugernavn som login.
Når du har søgt varerne frem, klikker du blot på den, du ønsker at tilføje. Du får godt nok ikke besked på, at den er tilføjet, men du kan se varen nedenunder søgningen, hvor du også kan angive mængde.
Læg i øvrigt mærke til, at du vælger måltid ved at klikke på de grå felter med måltiderne øverst. Herved skifter farven om søgningen - og måltidet farves øverst.
Mvh Lone
14 år30. december 2010 kl. 20:35
jeppea (slettet)
OK - nu virker min profil igen. Dog uden historik. Selv om det var en sørgelig historie var det nu lidt fedt at kunne se hvordan vægttabet gik sidst. F.eks. havde jeg glemt at jeg også kunne stå sstille i flere uger sidste gang :-)
Nå men en frisk start er jo heller ikke værst.....
Jeg kan dog stadig ikke få indtastning af mad til at virke. Indtastning af aktiviteter virker til gengæld, der kommer det på listen under når jeg trykker.
Jeg kan lige se om jeg kan få det til at virke på min mands PC........
Nå men en frisk start er jo heller ikke værst.....
Jeg kan dog stadig ikke få indtastning af mad til at virke. Indtastning af aktiviteter virker til gengæld, der kommer det på listen under når jeg trykker.
Jeg kan lige se om jeg kan få det til at virke på min mands PC........
14 år30. december 2010 kl. 20:48
metteo (slettet)
Jeg kan altså ikke hitte ud af den nye version, kan man ikke tilføje mad mere, såman kan se hvormeget man har spist, der kommer intet frem ved mig, ligemeget hvormange gange jeg klikker på den
mvh mette
mvh mette
14 år30. december 2010 kl. 20:49
Lone
administrator
administrator
Jeg laver en video til mad-indtastningen og tilføjer den i højre kolonne under "Min dag" senere i aften :-)
Benytter I i øvrigt hjælpevideoerne i højre side af den nye version?
Benytter I evt. Enter-tasten? Det kan godt ske, at det kræver et museklik på søg-knappen at søge varerne frem.
Benytter I i øvrigt hjælpevideoerne i højre side af den nye version?
Benytter I evt. Enter-tasten? Det kan godt ske, at det kræver et museklik på søg-knappen at søge varerne frem.
14 år30. december 2010 kl. 21:22
jeppea (slettet)
Jeg kan godt finde varerne når jeg søger men der sker intet når jeg klikker på dem, heller ikke dobbeltklik eller drag.
14 år30. december 2010 kl. 21:28
Nu er jeg flyttet til den nye version - MEN - da jeg har fire profiler på den samme email, og dette åbenbart ikke er muligt på den nye, så er det min søns profil jeg har logget på med. Så nu er min egen gået tabt eller hvad ???
Har forsøgt at ændre email på mine profil her, men det hjælper ikke (umiddelbart)
Er i øvrigt ikke udelt begejstret for at kommentarer kun kan skrives på facebook. Det kommer ikke resten af verden ved, hvilke problemer jeg bokser med på vægtfronten !
Bortset fra det er den nye version superflot, men jeg tør ikke at afprøve den endnu, når det nu absolut ikke var min søns profil jeg ville have beholdt historikken på ......