#11 af alicesc
D vitamin mangel på trods af vitaminpille
Du læser en tråd i debat > madital.dkalicesc
re: Midlertidigt løst
Nej nej. Jeg tager skam kun 1 vitaminpille pr dag og det er også hvad jeg skal jf. vejledningen på glasset. Så der er bestemt ingen farlig "overdosis" i mit forbrug.
14 år29. december 2010 kl. 13:05
Lone
administrator
administrator
re: Midlertidigt løst
Godt - jeg ville lige være helt sikker :-)
14 år29. december 2010 kl. 13:42
JiBar (slettet)
re: D vitamin mangel på trods af vitaminpille
Hej... udfra hvad jeg lige kunne se, så det ikke ud til at du havde fået en løsning på dit vitamin underskud...
Jeg er lige begyndt at bruge siden idag, og skulle selv indtaste vitamin pille, hvor jeg havde samme problem som dig. Jeg løste det ved, at sige at 1 pille svarer til 100g... altså under der hvor man laver ny varer/opskrift... og derefter virkede det som det skulle.. :) håber det var til hjælp.. :)
Jeg er lige begyndt at bruge siden idag, og skulle selv indtaste vitamin pille, hvor jeg havde samme problem som dig. Jeg løste det ved, at sige at 1 pille svarer til 100g... altså under der hvor man laver ny varer/opskrift... og derefter virkede det som det skulle.. :) håber det var til hjælp.. :)
14 år3. januar 2011 kl. 21:55
Lone
administrator
administrator
Kære JiBar,
Velkommen til programmet. Jeg er ikke helt sikker på, at I står med samme problematik.
Har du forsøgt at klikke på at du vil oprette et kosttilskud, når du går ind og opretter ny vare? Det vil i al fald være det mest rigtige - så kan du nemlig indtaste din pille i stk.
Men er ikke helt sikker på, at jeg hjælper dig her?
Mvh Lone
Velkommen til programmet. Jeg er ikke helt sikker på, at I står med samme problematik.
Har du forsøgt at klikke på at du vil oprette et kosttilskud, når du går ind og opretter ny vare? Det vil i al fald være det mest rigtige - så kan du nemlig indtaste din pille i stk.
Men er ikke helt sikker på, at jeg hjælper dig her?
Mvh Lone
14 år3. januar 2011 kl. 21:59
JiBar (slettet)
havde ikke set, at man kunne indtaste så det var som kosttilskud.... jeg tastede det ind som en normal vare...
og hvis hun har gjort det på samme måde som mig, så forklarer det jo hvorfor hun står med det problem... :)
og hvis hun har gjort det på samme måde som mig, så forklarer det jo hvorfor hun står med det problem... :)
14 år3. januar 2011 kl. 23:02
alicesc
Hej JiBar
Det er ikke samme problem vi har. Jeg har hele tiden haft det tastet ind som kosttilskud.
Jeg har dog ikke længere problemet efter at være gået over til en pille med større dosis D-vitamin.
Men det var et godt bud, så tak :)
Det er ikke samme problem vi har. Jeg har hele tiden haft det tastet ind som kosttilskud.
Jeg har dog ikke længere problemet efter at være gået over til en pille med større dosis D-vitamin.
Men det var et godt bud, så tak :)
14 år6. januar 2011 kl. 10:25