Chat

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Chat
Lone > Jeg har slettet fan siden
14 år9. juni 2010 kl. 16:37
rdrd> tak, jeg håber du forstår min bekymring med at den oprettede facebook-side egentlig ikke var en del af Madital, som man kunne tro.

Jeg forstår dog hintet til, at man gerne vil have en side ;-) så jeg ser meget gerne at I lægger ønsker ud til, hvad en sådan side skulle indeholde.

Hvad ville I gerne se opdateringer med, når I kigger på jeres egen facebook-profil?

fokus> jeg ved ikke, hvor mange der vil benytte sig af denne mulighed. Jeg kan bedre lide tanken om at sætte et "rigtigt" chatforum på så :-)

Men én ting ad gangen, så jeg håber, at jeg kan få en ordentlig facebookprofil op at stå inden alt for længe. Er lidt hængt op på arbejde de næste 14 dage, men herefter vil jeg gerne kigge på en sådan profil :-)

Mvh Lone
14 år9. juni 2010 kl. 18:04
Hej Lone

En mulig løsning er at integrere MiRC i stedet for en decideret chat, så skal dit webhotel ikke "døje" med at opdatere og det har ingen effekt i forhold til hjemmesiden. Det er nemt at bruge og kræver næsten ingenting :)

Mvh.
Helle
14 år10. juni 2010 kl. 00:09
Hej Helle,

Jeg er først lige blevet bekendt med mIRC pga. din besked. Men igen kan jeg se, at det ligger "uden for" programmet i så fald. Jeg vil hellere have en chat, der ligger inden for programmets egne rammer, da det alligevel vil være målet i sidste ende. Så kan man lige så godt tage skridtet fra starten i stedet for at skulle igennem 2 steps :-)

Mvh Lone
14 år10. juni 2010 kl. 14:37
Jaaaaaaaa

Stemmer også for integreret chat!

Facebook side giver jo ikke mulighed for chat - medmindre man bliver venner med dem man vil chatte med - og det er jeg ihvertfald ikke interesseret i.
14 år1. juli 2010 kl. 22:13
Jeg savner også en chat her på siden.
14 år21. juli 2010 kl. 10:33
Hiver lige en gammel tråd frem i lyset.
Hvordan ser det ud med planerne omkring etablering af en chatfunktion på siden?
12 år24. januar 2012 kl. 11:13
Det er ikke noget jeg har planer om nu. Der er rigtig mange ting, som jeg stadig kan gøre for at skabe en bedre kalorietæller. Og så længe der findes gode chat-steder, vil jeg henvise til, at I må tales ved om at finde et sådan sted :-)

Mvh Lone
12 år24. januar 2012 kl. 14:39
Hej Lone

Helt ok. Måske man skulle forsøge at finde en chatside hvor man kunne oprette et rum til madital brugere. Nogle på siden der har kendskab til sådanne sider?
12 år24. januar 2012 kl. 20:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...