Chat

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Chat
Jeg er ny her på madital og er allerede blevet forelsket i siden :)

Dog kunne jeg godt savne en chatfunktion, hvor vi kunne skrive og støtte hinanden - Håber det måske kunne implementeres, hvis der er opbakning til det :)

God slankevind derude <3
14 år7. juni 2010 kl. 20:19
re: Chat
Ja, en chat funktion kunne måske være meget rar, men ellers så fungere det nu også rigtig godt at skrive i hinandens dagbøger og i trådene her i forum.
For at man kan skrive i en dagbog skal dagbogen gøres tilgængelig for andre. Det kan man gøre i profil>ret profil. Hvis du dobbelt klikker på rdrd, så kommer du ind på min profil og kan klikke videre til min dagbog, hvor man så kan komme med en direkte kommentar.
Du er velkommen til at prøve :-)
14 år7. juni 2010 kl. 21:23
Jeg synes, at dagbogskommentar funktionen er rigtig fin. Men det rigtig cool ved en chat funktion er, at føler man sig lidt svag eller overmandet af lækkersult, så kan man sætte sig og chatte lidt og finde øjeblikkelig støtte og opmuntring, og dermed skrive den væk :)
14 år7. juni 2010 kl. 23:03
JA JA JA JA jeg savner også chat funktionen.
Det er dejligt at man med det samme kan få gode hint og oplysninger om et eller andet. Eller en god diskussion
Kan den komme tilbage ?
Please ;D
14 år8. juni 2010 kl. 09:40
Der har måske været en chatfunktion tidligere?
14 år8. juni 2010 kl. 16:05
Hej Kaela,

Ja, der har været en chatfunktion tidligere, men den gav problemer, fordi den hele tiden stod og opdaterede. Så lige dén løsning var ikke en god løsning og derfor tog jeg den af igen (efterhånden et godt stykke tid siden).

Hvis en del herinde gerne vil have funktionen på, vil jeg overveje denne funktion igen.

Må jeg høre, hvilken forskel du ser på forummet og en chat? Hvad ville du poste i det ene og ikke i det andet? Hvis nogen forskel?
Der har også været efterspørgsel efter en facebook-profil fra nogle herinde. Ville det på nogen måde gøre det ud for noget af det du (eller andre) ønsker?

Tankerne er dog helt nye mht. facebook, så her må I meget gerne sige, hvad I gerne ville benytte dette site til. Ellers så kan jeg jo lave ét, og så er det slet ikke det I ønsker. Så det ville være super at få et par ord om det.

Mvh Lone
14 år8. juni 2010 kl. 22:28
Hej Lone

Det der er rart med en chatfunktion er, at man skriver i RealTime. Det vil sige, at man føler, at der er nogen der for en i øjeblikket. Man kan logge på, hvis man har spørgsmål, har brug for opmuntring eller støtte eller hvis man blot har lyst til at hygge snakke lidt :)

Forum forekommer mig, at være en lidt langsommelig måde at kommunikere, Ydermere er det nemmere at smalltalke over en chat end i et forum, idet man efter min mening bør holde sig on-topic.
Man opretter jo heller ikke en tråd, hvis man blot har lyst til at hyggeskrive med ligesindede - der skal jo helt være en pointe med at starte en tråd :)
Chat er i mine øjne mere intimt og giver mere sociale relationer end forumformen. De to ting er for mig helt forskellige ting :)

Var der tekniske problemer sidst du havde en chat implementeret? Eller blev den ikke benyttet?

Mvh.
Kaela
14 år8. juni 2010 kl. 23:59
Apropos facebook, så har jeg oprettet en fanside (madital.dk), hvor vi kan dele billeder og begivenheder. Indtil videre er der 16 medlemmer.
Mål 65 har desuden oprettet en msm gruppe, det må jo næsten fungere som chat.
14 år9. juni 2010 kl. 08:27
Kaela> ja, der var tekniske problemer. Der blev opdateret sider alt for mange gange, så webhotellet valgte at lukke siden ned uden varsel :-/

Dette til trods for, at chatten kun blev brugt af nogle få. Af denne grund valgte jeg helt at undlade at tage den på igen.

rdrd> jeg har set dit indlæg angående facebooksiden. Jeg ved, at den er oprettet i god hensigt :-) men jeg vil foretrække selv at oprette en side, da folk kunne tro at enhver side som hedder Madital er oprettet af mig og at jeg dermed har noget at gøre med siden og dens indhold.

Men jeg er interesseret i at høre, hvad I vil foretrække, der kommer på en facebookside?
- opdateringer
- begivenheder/events i DK
- konkurrencer??
- små sjove påhit?
- forum?

Det hele skal selvfølgelig handle om noget med mad og motion - eller?

Jeg vil gerne høre alle idéer i denne forbindelse :-)

Mvh Lone
14 år9. juni 2010 kl. 15:57
Jeg ville forelå at Lone integrerede Skype her på siden. Det kunne gøres ved at de brugere der gerne vil have kontakt med hinanden kunne skrive deres skyde navn ind i en ny rubrik under stamoplysninger. Hvis der så bliver lavet en fane under forum over online brugere med skyde. Kan vi frit kontakte hinanden her, ved at klikke på et bruger navnet og derved oprette en forbindelse til en andre brugere her inde.

14 år9. juni 2010 kl. 16:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...