Godt at høre, for det skulle jo gerne være forbedringer til programmet - ikke forrigelser ;-)
De af jeres egne beskrivelser, som jeg har kunnet overføre automatisk er med. De andre bliver I desværre nødt til selv at taste ind, når I retter en vare.
Dette er muligt under Mad > dine varer/opskrifter og så klik på blyanten ud for hver vare.
Jeres gamle vægtbeskrivelser står ud for de nye "enhedsindtastninger". Det er den bedste måde, jeg har kunnet gøre det på. Eller dvs. jeg laver forhåbentlig inden så længe en mulighed for at indtaste nye enheder/vægtangivelser under indtastningsfeltet, hvor man indtaster mad, så man ikke skal til at ind under "ret vare" for at få det på men bare kan gøre det når man indtaster og opdager at enheden man har brug for ikke er der.
administrator
De af jeres egne beskrivelser, som jeg har kunnet overføre automatisk er med. De andre bliver I desværre nødt til selv at taste ind, når I retter en vare.
Dette er muligt under Mad > dine varer/opskrifter og så klik på blyanten ud for hver vare.
Jeres gamle vægtbeskrivelser står ud for de nye "enhedsindtastninger". Det er den bedste måde, jeg har kunnet gøre det på.
Eller dvs. jeg laver forhåbentlig inden så længe en mulighed for at indtaste nye enheder/vægtangivelser under indtastningsfeltet, hvor man indtaster mad, så man ikke skal til at ind under "ret vare" for at få det på men bare kan gøre det når man indtaster og opdager at enheden man har brug for ikke er der.
Mvh Lone