#41 af rdrd (slettet)
Vil du teste ny indtastningsformular?
Du læser en tråd i debat > madital.dkrdrd (slettet)
re: Vil du teste ny indtastningsformular?
Det virker nu:-)
14 år18. maj 2010 kl. 20:14
Lone
administrator
administrator
tak, nu er det vist bare motionen der mangler!
14 år18. maj 2010 kl. 20:17
Lone
administrator
administrator
Så virker både mad- og motionsindtastningen.
Tusind tak for jeres hjælp! :-)
Tusind tak for jeres hjælp! :-)
14 år18. maj 2010 kl. 20:44
SiriS (slettet)
I lige måde! Du knokler da for sagen!
14 år18. maj 2010 kl. 22:02
Lone
administrator
administrator
Jep, en halv opdatering er ikke til ret meget :-/ troede jeg nemt lige kunne overføre denne gang, men nej nej, helt nemt skal det åbenbart aldrig være :-) men så er det jo bare ekstra fedt, når der er nogle, som er med på en live-test ;-)
14 år18. maj 2010 kl. 22:17
SiriS (slettet)
Tilberedningen betyder noget for vitaminindholdet.
14 år19. maj 2010 kl. 09:11
Lone
administrator
administrator
SiriS> Ja, det gør det.
Jeg overvejede af denne grund at tage tilberedning med i programmet tidligere. Der viste sig dog at være stor efterspørgsel på flere producentspecifikke varer i systemet, så selve vitamin- og mineralindholdet er mere blot en sjov feature som man kan lære lidt af end noget man reelt kan bruge til noget i dagsoversigten - de producentspecifikke varer har jo næsten aldrig vitaminer/mineraler registreret, og højst nogle få.
Anvendelsesgraden af vitaminer/mineraler afhænger selvfølgelig af, hvor mange generelle varer man bruger i forhold til produktspecifikke.
Men jeg har sløjfet at medtage tilberedningsmetoder af ovenstående grund. Der er for få der vil have gavn af det i forhold til, hvad der ellers mangler i programmet :-) (og i forhold til at det er en større omgang at implementere)
Mvh Lone
Jeg overvejede af denne grund at tage tilberedning med i programmet tidligere. Der viste sig dog at være stor efterspørgsel på flere producentspecifikke varer i systemet, så selve vitamin- og mineralindholdet er mere blot en sjov feature som man kan lære lidt af end noget man reelt kan bruge til noget i dagsoversigten - de producentspecifikke varer har jo næsten aldrig vitaminer/mineraler registreret, og højst nogle få.
Anvendelsesgraden af vitaminer/mineraler afhænger selvfølgelig af, hvor mange generelle varer man bruger i forhold til produktspecifikke.
Men jeg har sløjfet at medtage tilberedningsmetoder af ovenstående grund. Der er for få der vil have gavn af det i forhold til, hvad der ellers mangler i programmet :-) (og i forhold til at det er en større omgang at implementere)
Mvh Lone
14 år19. maj 2010 kl. 16:55
SiriS (slettet)
Af samme grund taster jeg næsten aldrig produktspecifikke varer ind. Jeg synes det ville være dejligt at kunne regne nogenlunde med hele næringsindholdet.
Men jeg kan godt leve med at det ikke bliver prioriteret.
Men jeg kan godt leve med at det ikke bliver prioriteret.
14 år19. maj 2010 kl. 17:33
epm
Jeg indtastet en del færdigretter som opskrifter i stedet for som varer (for at få næringsindholdet med). I disse opskrifter står der typisk kvantitet, dvs stk-vægt eller mængde i en pakke lige som på varer. Kvalitativt har jeg skrevet div. nyttige informationer på varer og opskrifter fx forklaring af underlige betegnelser, fedt%, om det er koncentreret og skal blandes med vand osv. De er væk nu...
14 år20. maj 2010 kl. 16:44