#2 af Lone (administrator)
Vil du teste ny indtastningsformular?
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Vil du teste ny indtastningsformular?
Prøv i øvrigt at søge på "agurk", så vil du se et eksempel på hvordan de nye enheder fungerer :-)
14 år15. maj 2010 kl. 16:39
rdrd (slettet)
Det var lige agurk jeg søgte på:-) Sjovt. Det fungere fint i Internet Explorer
14 år15. maj 2010 kl. 16:42
Lone
administrator
administrator
Tak for tilbagemeldingen :-)
... jeg glemte i øvrigt at nævne, at de indtastninger, som I foretager fra test-siden, fungerer i resten af programmet også :-)
... jeg glemte i øvrigt at nævne, at de indtastninger, som I foretager fra test-siden, fungerer i resten af programmet også :-)
14 år15. maj 2010 kl. 16:57
xony (slettet)
jeg bruger Firefox som browser, og jeg kan ikke gemme indtastningerne fra dit link. Ellers synes jeg det er rigtig smart med den funktion! :o)
14 år15. maj 2010 kl. 17:05
Lone
administrator
administrator
Xony > tak, jeg giver besked herinde, når jeg har fundet fejlen og det igen kan testes.
14 år15. maj 2010 kl. 17:16
Lone
administrator
administrator
Så er testen klar igen - fejlen i Firefox skulle gerne være rettet.
Vil I give tilbagemeldinger igen :-)
Vil I give tilbagemeldinger igen :-)
14 år15. maj 2010 kl. 17:56
Sarita (slettet)
jeg har testet i Explorer, fungerer helt fint.
Men det lidt sjovt, når jeg går ned på avocado, bliver hele billedet bredere?
ved ikke om det bare er min pc, eller hvad, men en interessant effekt ihvertfald :)
Men det lidt sjovt, når jeg går ned på avocado, bliver hele billedet bredere?
ved ikke om det bare er min pc, eller hvad, men en interessant effekt ihvertfald :)
14 år15. maj 2010 kl. 18:09
Lone
administrator
administrator
Det er ikke din pc :-) Eller rettere ... det er også alle andres :-)
Nogle af enhederne er for lange til at være imellem de to bokse. Det kan godt ske, at jeg skal gøre denne side bredere end de andre. Jeg synes næsten ikke, at jeg kan tage noget plads fra de to "bokse".
Nogle af enhederne er for lange til at være imellem de to bokse. Det kan godt ske, at jeg skal gøre denne side bredere end de andre. Jeg synes næsten ikke, at jeg kan tage noget plads fra de to "bokse".
14 år15. maj 2010 kl. 18:26
rdrd (slettet)
Hvad med at lave en vandret rullelinie i bunden af boksen, så man kan se hele teksten på en fødevare?
14 år15. maj 2010 kl. 19:17
administrator
Så er jeg klar med en lille forbedring. Jeg har ikke været helt tilfreds med hastigheden på madindtastningssiden på det seneste, så dette har jeg forsøgt at gøre noget ved :-)
Det er ved at være længe siden, at jeg har benyttet denne type kode, så derfor har jeg brug for, at I tester den, inden jeg fjerner den gamle indtastningsformular.
Vil I gå ind på (et forældet link er blevet fjernet)
Det ligner det samme som tidligere, bortset fra at det fremover bliver muligt at taste enheder, f.eks. vælge "1 stk" i stedet for gram.
Det skal lige bemærkes, at de producentspecifikke varer ikke fremkommer på denne testside - det vil de selvfølgelig gøre, når testen er ovre :-) De kan stadig findes på den "gamle" indtastningsside.
Sådan tester I den nye:
Brug ovenstående link. Prøv at søge og tilføje varer på normal vis. Du må meget gerne give en tilbagemelding, både hvis du får det til at virke eller ej - så ved jeg hvor mange der har testet.
Skriv gerne hvilken browser du bruger - Internet Explorer/Firefox/Safari/Andet? - jeg har ikke selv mulighed for at teste i Safari.
På forhånd tak :-)
Mvh Lone