#32 af sanne38 (slettet)
Vil du teste ny indtastningsformular?
Du læser en tråd i debat > madital.dksanne38 (slettet)
re: Vil du teste ny indtastningsformular?
Ja, jeg synes også der mangler nogle varer..
Ved ikke om det er fordi de ikke er sat ind endnu.
Men alle Nupo produkter er væk, og da jeg lige pt. er på Nupo kur er det ikke muligt for mig at få tastet ind :)
Ved ikke om det er fordi de ikke er sat ind endnu.
Men alle Nupo produkter er væk, og da jeg lige pt. er på Nupo kur er det ikke muligt for mig at få tastet ind :)
14 år18. maj 2010 kl. 19:28
rdrd (slettet)
Jeg tænkte på om det kunne lade sig gøre at man kunne søge på "slagsen". Altså hvis man søgte fisk, så dukkede der makrel, sild, torsk, reje, rødfisk o.s.v. op.
14 år18. maj 2010 kl. 19:43
Lone
administrator
administrator
Så skulle I gerne kunne se alle varer - programmets som egne :-)
rdrd> dette kræver yderligere opdateringer, den er lagt i planerne efter denne samt enheder og flere varer :-)
Mvh Lone
rdrd> dette kræver yderligere opdateringer, den er lagt i planerne efter denne samt enheder og flere varer :-)
Mvh Lone
14 år18. maj 2010 kl. 19:49
rdrd (slettet)
Den fungere ikke helt som testen. Man skal vælge 1 - 2 -3 eller 4 for at se de forskellige varer, og jeg kunne ikke vælge imellem gram og enhed. Jeg bruger Internet Eksplorer
14 år18. maj 2010 kl. 19:55
Lone
administrator
administrator
Hvis du ikke kunne vælge enhed, tror jeg, at du har haft det gamle skærmbillede?
Vil du prøve at gå ind igen nu og søge på noget?
Vil du prøve at gå ind igen nu og søge på noget?
14 år18. maj 2010 kl. 19:59
rdrd (slettet)
Det er det nye. Feltet hvor man i test versionen kunne vælge gram og enhed er tomt. Jeg prøvede lige igen med agurk
14 år18. maj 2010 kl. 20:01
ullanancy
Hej Lone!
Først og fremmest tak for et godt program, det har virkelig hjulpet mig :-)
Dernæst mht. til test. Jeg kan jo se på indtastninger af mad, at det er implementeret. Jeg har så pt. det problem, at når jeg vil søge på noget under Motion, så får jeg 'Error page' i bunden af skærmbilledet. Jeg anvender Explorer 8.0.6001.
Det er også sjovt at der har været forskel på hvordan billedet så ud fra jeg er herhjemme (hvor ovenstående explorer anvendes) og når jeg kommer på, på arbejdet (det er formodentlig en nyere version). På arbejdet, kunne jeg se din bjælke med test i toppen af skærmen, men det har jeg på intet tidspunkt set hjemme.
Vh. Ulla Nancy
Først og fremmest tak for et godt program, det har virkelig hjulpet mig :-)
Dernæst mht. til test. Jeg kan jo se på indtastninger af mad, at det er implementeret. Jeg har så pt. det problem, at når jeg vil søge på noget under Motion, så får jeg 'Error page' i bunden af skærmbilledet. Jeg anvender Explorer 8.0.6001.
Det er også sjovt at der har været forskel på hvordan billedet så ud fra jeg er herhjemme (hvor ovenstående explorer anvendes) og når jeg kommer på, på arbejdet (det er formodentlig en nyere version). På arbejdet, kunne jeg se din bjælke med test i toppen af skærmen, men det har jeg på intet tidspunkt set hjemme.
Vh. Ulla Nancy
14 år18. maj 2010 kl. 20:07
Lone
administrator
administrator
Hm... har lige prøvet at ændre lidt - virker det?
14 år18. maj 2010 kl. 20:08
Lone
administrator
administrator
rdrd ... jeg fik vist ikke filerne uploadet, så har du testet siden sidste besked, kræver det lige endnu en omgang
Ulla Nancy>det kigger jeg på med det samme!
Ulla Nancy>det kigger jeg på med det samme!
14 år18. maj 2010 kl. 20:12
ved ikke om det er fordi du er midt i at implementere nu, men...
jeg mangler en del varer, jeg plejer at kunne finde. Alle mine "egne" indtastede, samt producent-varer, som naturli' soyadrik og yoggi youghurt.
Så de er ikke "kommet med over" endnu, ihvert fald...