madital.dk som iPhone applikation

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: madital.dk som iPhone applikation
Hej med jer,

Jeg er klar over det stigende behov for en IPhone-applikation.

Jeg mener dog samtidig, at der er andre ting, som kommer før dette tiltag - se ***forældet link er fjernet***, som jeg netop har postet angående en forbedring af hastigheden på indtastningssiden :-)

Hvor svært det er at sætte sig ind i at programmere en IPhone-applikation har jeg ikke kigget på - jeg vil se på mulighederne, og hvis nogle kender mere til disse, hører jeg meget gerne fra jer.

Jeg mener stadig, at andre ting har højere prioritet lige pt. - men jeg må da tilstå at det ville rigtig lækkert med en lidt bedre adgang fra mobilen, end den der findes :-)

Jeg kigger på det :-)

Mvh Lone
14 år15. maj 2010 kl. 16:54
Hej med jer alle :)

Jeg synes IKKE der er behov for en decideret iPhone-applikation. (Det udelukker alle dem uden iPhone, hvis udviklertid bliver lavet til kun den skare af mennesker). Til gengæld synes jeg, at der er grund til at shine mobil-sitet lidt op. Mobilsitet kan bruges af alle med en telefon der kan gå på nettet, og ikke kun iPhone-ejere. Måske ville en adresse som m.madital.dk måske være nemmere end madital.dk

Det kunne være rart, med følgende funktionalitet:
- Skifte dato
- Kunne angive Frokost, Morgen, Eftermiddag i indtastninger.
- "Oversigt" (Antal kalorier tilbage for dagen, for at kunne nå mål)
14 år9. juni 2010 kl. 11:32
det vil være så godt hvis man kunne bruge Ipad til indtastning. Jeg mangler virkelig en opdatering til de nye muligheder Ipad giver.
13 år10. april 2011 kl. 08:39
Jeg skal på kursus i iPhone/iPad/iPod-applikationer om en lille måneds tid. Vender tilbage derefter omkring mulighederne =)
13 år17. maj 2011 kl. 11:39
Hej,

Godt at I bliver ved med at melde ind mht. dette.

barbie princess> ved ikke om beskeden var til mig, men jeg er i al fald meget interesseret i en tilbagemelding fra kurset :-)

piadue> kan madital ikke benyttes på ipad? overhovedet? er der ikke en alm browser som på en pc?

Hele stilstanden i en ordentlig mobiltilgang bunder nok i, at jeg ikke selv har købt en iphone/android/smartphone og hvad det ellers hedder. Men jeg har fundet ud af, at man kan få samme billede frem på pc'en, så jeg faktisk godt kan udvikle løsninger nu, uden selv at have en - se det var jo en god info, som jeg næsten lige har fået :-)

Så mon ikke madital.dk/mobil også lige så langsomt kommer op i gear :-)

Jeg har dog stadig noget bagvedliggende kode, som volder mig lidt problemer, og som jeg skal have løst først.

Og jeg tænker stadig en browserløsning af den simple grund, at den kan jeg lave :-)

Mvh Lone
13 år17. maj 2011 kl. 19:41
Glæder mig til app´en kommer :)
13 år31. maj 2011 kl. 11:07
Det bliver ikke en app, men en lille version, der kan benyttes bedre i mobile browsere :-)
13 år31. maj 2011 kl. 14:51
grunden til man ikke kan bruge er ipad er jo at apple ikke understøtter flash :-/
13 år4. juni 2011 kl. 12:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...