madital.dk som iPhone applikation

Du læser en tråd i debat > madital.dk

madital.dk som iPhone applikation
Hej, jeg har skrevet til administrator om det er muligt at få lavet madital.dk som iPhone applikation, til os der ikke sidder foran computeren hver dag. Vil gerne høre hvor mange der stemmer for dette...
14 år13. maj 2010 kl. 15:00
re: madital.dk som iPhone applikation
Der er allerede en mobil applikation på madital.dk, den er relativ simpel, men fungere til indtastning
14 år13. maj 2010 kl. 17:01
Dét har jeg faktisk også tænkt på, at vi mangler.
Det kunne være drøn smart og man ville altid have madital
lige ved hånden.
Jeg stemmer i hvert fald for!

Det der med at madital findes på mobilen - det er måske lige simpelt nok ;) Jeg forstod det i hvert fald ikke
rigtigt! (:
14 år13. maj 2010 kl. 18:28
Jeg synes også at den som findes er lige lovlig simpel. Og ikke særlig brugervenlig... Så håber vi kan få flere til at stemme for =)
14 år13. maj 2010 kl. 18:31
"Der er allerede en mobil applikation på madital.dk, den er relativ simpel, men fungere til indtastning"

What? Hvordan har I fundet ud af det? Jeg kan ikke finde noget info om det. Jeg er i øvrigt aldrig kommet i gang med at bruge mobilen til at gå på nettet med, men øh, er der nogen der vil give en kort tutorial til Madital på mobil - for dummies?

Har ikke iPhone, så jeg er bedøvende ligeglad med en sådan app. Mener i øvrigt at det er ligegyldigt med en afstemning hvis Lone ikke kan programmere skidtet - det er jo lidt noget andet end at lave et php-website. (Men jeg ved jo selvfølgelig ikke om hun kan). Jeg håber naivt at der kan laves noget som ikke kun er for en eksklusiv klub, men følger åbne standarder.
14 år14. maj 2010 kl. 00:57
Jeg læste det i et indlæg engang. Man søger efter madvaren og taster antal g. Man kan ikke vælge måltid, så vidt jeg kan se.
Jeg har stort set altid adgang til computer, og har mærkeligt nok klæbehjerne, hvad angår mad, så jeg kan godt huske hvad jeg har spist til jeg får adgang igen, hvis vi eksempelvis spiser ude.
Så det er heller ikken noget jeg vil få brugt. Synes også det er for dyrt at bruge mobilen, ihvert fald med det abbonnement jeg har.
14 år14. maj 2010 kl. 13:12
Her er hvad Lone svarede sidste det blev bragt på bane. Hvis I klikker på forum>søg>og skriver Iphone eller hvad som helst andet I kunne tænke jer at læse tidligere indlæg om, så kommer de frem på en liste :-)

re: iPhone App

Af: Lone
Administrator på Madital.dk
14. februar 10 kl. 10:51
Besvar: Hej med jer, Der ligger allerede en simpel udgave til mobil. Den findes under madital.dk (I kan også se den her i browseren via linket). Men jeg må tilstå, at den er ganske sparsom og blev oprettet, da der var en som efterspurgte en mobil-funktion i sin tid. Men brug den endelig :-) ... og kom gerne med tilbagemeldinger. Den består i øvrigt ikke af noget som helst grafik, det er ren og skær funktionalitet. Mvh Lone

14 år14. maj 2010 kl. 13:16
Der er ingen der siger at madital-applikationen skulle være for en lukket klub, hvor de der ikke har iphone ikke kan være med. Det vi ønsker er jo blot en anden måde at kunne indtaste på, så vidt jeg ved udelukker det jo ikke jer andre, med mindre vi flytter hele madital.dk over til en applikation - men det er jo overhovedet ikke tanken.
Man kan også bruge den slags applikationer på HTC, Nokia og Samsung så vidt jeg har forstået, ved ikke helt med Sony Ericsson og Motorola, da jeg ikke er telefonekspert.
Problemet er at os som primært bruger vores mobil til at gå på nettet (dette kan være sagtens være gratis, da der efterhånden er trådløst net i s-tog, restauranter osv.), ikke kan komme ind på siden vhja den normale telefonbrowser, som ikke understøtter Flash.
I den mail jeg har skrevet til administrator, har jeg også foreslået at få applikationen udviklet af nogle professionelle, og få sponsorer til at betale for dette. Derfor stiller det hverken krav til programmeringskundskaber eller budget.
14 år14. maj 2010 kl. 15:17
Ideén er helt sikker god :-)
14 år15. maj 2010 kl. 00:01
Jeg vil være mere end alm hooked på en iPhone applikation! Jo tak
14 år15. maj 2010 kl. 14:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...