#111 af SunSalat
Frivillig hjælp søges til tiltag "flere varer"
Du læser en tråd i debat > madital.dkSunSalat
re: Frivillig hjælp søges til tiltag "flere varer"
Antihero her: sunsalat er færdig.
15 år12. juli 2009 kl. 18:55
Danone
Antihero her. Danone er færdig.
15 år12. juli 2009 kl. 19:22
Ferrero
Antihero her: Ferrero (herunder kinder) er færdig
15 år12. juli 2009 kl. 19:45
DDV
Antihero her: DDV er færdig.
15 år12. juli 2009 kl. 22:55
Coca Cola
Antihero her. Coca-Cola er færdig.
15 år13. juli 2009 kl. 09:41
antihero (slettet)
Har lige fået svar fra Frisko. De har sendt mig en liste over deres sortiment for 2009, men der er oplysningerne opgivet i 'per is' og ikke i 'per 100 gram', så det kan vel ikke bruges?
15 år13. juli 2009 kl. 09:46
Provamel
Antihero her: Provamel er færdig.
15 år13. juli 2009 kl. 10:08
Lone
administrator
administrator
Hej Antihero,
Ang. Frisko:
Jo, man kan godt indtaste i "per is", hvis du ved hvor meget de enkelte is vejer ... for så kan du omregne til 100gram, som Madital regner i.
Du må meget gerne sende oplysningerne til mig, så kan jeg tage den, hvis du synes.
Omregningen er følgende:
Vi siger at en is vejer 50gram, med 0g protein, 10gram kulhydrat og 3gram fedt pr. is.
Her vil man sige 100/gram pr is * gram næringsindhold pr is = næringsindhold pr. 100gram
F.eks. 100/50*10 = 20g kulhydrat pr. 100gram.
Dvs. 20g skal indtastes i madital ud for kulhydrat, når man opretter en vare.
Mvh Lone
Ang. Frisko:
Jo, man kan godt indtaste i "per is", hvis du ved hvor meget de enkelte is vejer ... for så kan du omregne til 100gram, som Madital regner i.
Du må meget gerne sende oplysningerne til mig, så kan jeg tage den, hvis du synes.
Omregningen er følgende:
Vi siger at en is vejer 50gram, med 0g protein, 10gram kulhydrat og 3gram fedt pr. is.
Her vil man sige 100/gram pr is * gram næringsindhold pr is = næringsindhold pr. 100gram
F.eks. 100/50*10 = 20g kulhydrat pr. 100gram.
Dvs. 20g skal indtastes i madital ud for kulhydrat, når man opretter en vare.
Mvh Lone
15 år13. juli 2009 kl. 11:15
antihero (slettet)
Puh.. det forvirrer mig vidst. Er ikke så frygteligt matematisk. Det er det samme med Sunset's varer. Har desværre ikke vægten på de frisko-is.
Har fået svar fra Rieberson som ikke har en decideret liste over deres produkter, så de har sendt en liste over 10 produkter. Ved ikke lige om jeg skal forfølge det mere? Hvilken produkter er der behov for?
Har fået svar fra Rieberson som ikke har en decideret liste over deres produkter, så de har sendt en liste over 10 produkter. Ved ikke lige om jeg skal forfølge det mere? Hvilken produkter er der behov for?
15 år13. juli 2009 kl. 11:44
Lone
administrator
administrator
Hej Antihero,
Blot send listerne til mig, så skal jeg taste dem ind, som er angivet "pr. is" eller lignende. Jeg kan dog kun omforme tallene, hvis jeg ved, hvor meget hver is/sandwich vejer, men prøv at sende det, du har fået tilsendt, så skal jeg kigge på det :-)
Mvh Lone
Blot send listerne til mig, så skal jeg taste dem ind, som er angivet "pr. is" eller lignende. Jeg kan dog kun omforme tallene, hvis jeg ved, hvor meget hver is/sandwich vejer, men prøv at sende det, du har fået tilsendt, så skal jeg kigge på det :-)
Mvh Lone
15 år13. juli 2009 kl. 15:58