#11 af bruger slettet
links???
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: links???
madital.dk
16 år28. december 2008 kl. 16:30
iakob
15 år2. januar 2009 kl. 21:33
iakob
madital.dk
Det virker ikke - jeg har skrevet linket i dette indlæg manuelt (altså firkantetparantes-url-firkantetparantes) - men i forrige indlæg trykkede jeg på de links som hedder hhv Fed, Kursiv, Mail og URL. Der skete ikke noget da jeg trykkede (det blev ikke indsat tekst: (skrevet her med mellerum så siden ikke fortolker det)
Det virker ikke - jeg har skrevet linket i dette indlæg manuelt (altså firkantetparantes-url-firkantetparantes) - men i forrige indlæg trykkede jeg på de links som hedder hhv Fed, Kursiv, Mail og URL. Der skete ikke noget da jeg trykkede (det blev ikke indsat tekst: (skrevet her med mellerum så siden ikke fortolker det)
15 år2. januar 2009 kl. 21:35
Lone
administrator
administrator
Ah, nu er det sevet ind hos mig, hvad det er der er galt ... at jeres browsere slet ikke sætter kode-teksten ind. Det skal den for at kode teksten.
Indtil det bliver rettet må I nøjes med at sætte teksten manuelt ind på siden, når I har brug for at sætte links ind (se eksemplet med mail ... ordet mail skal blot udskiftes med url, ellers skal alt andet være det samme)
Mvh Lone
Indtil det bliver rettet må I nøjes med at sætte teksten manuelt ind på siden, når I har brug for at sætte links ind (se eksemplet med mail ... ordet mail skal blot udskiftes med url, ellers skal alt andet være det samme)
Mvh Lone
15 år3. januar 2009 kl. 18:34
Pokemom (slettet)
15 år3. januar 2009 kl. 18:41
Pokemom (slettet)
15 år3. januar 2009 kl. 18:42
Pokemom (slettet)
hey nice...det virkede
15 år3. januar 2009 kl. 18:43