Den lysegrå baggrundsfarve

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Den lysegrå baggrundsfarve
Jeg er lige blevet bruger herinde og syntes det er en skøn ide men layoutet er lidt træls at se på. Især under forumet hvor den lysegrå baggrundsfarve er så lyse at den gør teksten svær at læse.
Er der ikke mulighed for at ændre den?
16 år29. september 2008 kl. 09:46
re: Den lysegrå baggrundsfarve
Hej llhja,

Jeg synes desværre heller ikke, at layoutet er for skønt. Koderne er min stærke side, designet har jeg ikke det bedste øje for (pænt sagt), så det her var hvad jeg kom op med. Jeg har dog planer om at kigge på det inden alt for længe (henter hjælp udefra).

Hvis der skulle være nogle, som har lyst til at lave et nyt layout-forslag er I meget velkomne til det - det er godt med alle de idéer, som man kan få :-) I kan evt. kontakte mig igennem kontaktformen (linket findes i bunden af hver side). Indholdet har jeg ikke tænkt mig at ændre det store i (andet end de tilføjelser/opdateringer der kommer hen ad vejen).

Jeg håber, at jeg får overskydende tid til at kigge på det i uge 42 :-)

Mvh Lone
16 år29. september 2008 kl. 17:11
Hej Lone

Synes ikke du skal lave helt om på designet. Siden er ret flot og meget overskuelig synes jeg. men det er rigtigt at den gule og grå kan løbe lidt sammen.
16 år30. september 2008 kl. 08:58
Lone - jeg kan godt prøve og se lidt på det. Men selve layoutet er der ikke noget galt med udover det måske er lidt triste farver. Men det er mest inde i forumet hvor teksten ved hver anden person er svær at læse
16 år30. september 2008 kl. 09:23
Måske kan det hjælpe at gøre skriften mørk når baggrunden er lysgrå? Måske vil kontrasten hjælpe. Jeg har nemlig selv samme problem, især hvis der er lidt genskin i skærmen.
16 år30. september 2008 kl. 12:00
Jakob - jeg tror det ville hjælpe meget med at gøre skriften mørkere. Nu har jeg ikke se hvordan siden er bygget op men regnede med at det ville være nemmere at ændre den tables farve lidt mørkere fordi at det vil påvirke farven de andre steder hvis du ændre skriftens farve.
Men har ikke lige tjekket hvordan siden er bygget op
16 år30. september 2008 kl. 12:32
så er der lige ændret lidt på det :-)
16 år30. september 2008 kl. 17:40
Nu glider de grå godt nok lidt for meget sammen ... men det kan læses :-)
16 år30. september 2008 kl. 17:41
Det er meget bedre^^
16 år30. september 2008 kl. 18:20
Det er helt sikkert bedre. Hvis jeg vinkler min skærm på den bærbare så jeg får genskind, så kan jeg rent faktisk læse teksten nu :-)

Tak for det.
16 år1. oktober 2008 kl. 11:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...