#12 af bruger slettet
Morgenmad, der slanker?
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: re: Morgenmad, der slanker?
Jeg spiser banan for det mætter og indeholder en masse godt. MIn anden morgenmad (evt flatbrød) indeholder ikke mange kcal.
17 år20. august 2007 kl. 10:02
Camilla234 (slettet)
re: re: re: Morgenmad, der slanker?
Hej alle.
tak for jeres svar - dejligt med lidt inspiration.
tak for jeres svar - dejligt med lidt inspiration.
17 år23. august 2007 kl. 17:10
MissManne (slettet)
re: Morgenmad, der slanker?
Jeg spiser enten havregrød m.revet æble og sødemiddel på, eller et stk rugbrød m ost eller banan. Kan også godt lidt knækbrød m mager ost i klapsammen, så bruges der ikke så meget ost. Har en lille pose snack med i tasken...gulerodsstave, frugt fx. æble skåret i stave eller en banan, og evt kavliknækbrød uden noget til. Bliver altid sulten om formiddagen, da jeg allerede spiser morgenmad ca 6.15, og først har frokost ved 12.30 tiden eller senere.
17 år25. august 2007 kl. 22:11
Jeg spiser det der svarar til 1 stk. frut (som regel ½æble og ½ nektarin) med ca 150g cheasy yoghurt, samt ca 20 g grove cornflakes. Du kan også udskifte dine cornflakes med 2 skiver knækbrød med mager ost (cheasy). Denne morgenmad er anbefalet af enten vægtvogterne, eller vægtkonsulenterne (kan ikke huske hvilken)
Du bør ikke benytte banan i din morgenmad da de kaloriemæssigt indeholder min. dobbelt så meget som det andet frugt, og du derfor må spise mindre.