Morgenmad, der slanker?
Du læser en tråd i debat > kosttynd74
re: Morgenmad, der slanker?
hej camilla
jeg spiser ca 250gram cheasy A-38 , o,1% og ca et kvarter senere spiser jeg dagens første stykke frugt, nemlig en banan.
flittiglise
jeg spiser ca 250gram cheasy A-38 , o,1% og ca et kvarter senere spiser jeg dagens første stykke frugt, nemlig en banan.
flittiglise
17 år18. august 2007 kl. 14:56
Camilla234 (slettet)
re: re: Morgenmad, der slanker?
Hej flittiglise - smiler:)
Tak for svar .Det vil jeg da overveje.
Er du selv i gang med et vægttab i øjeblikket? :)
Tak for svar .Det vil jeg da overveje.
Er du selv i gang med et vægttab i øjeblikket? :)
17 år18. august 2007 kl. 15:04
Anonym
Jeg starter næsten altid dagen med frugt - f.eks. grapefrugt...der er ikke ret mange kalorier i og smager herligt...Har jeg ingen frugt bliver det som regel til noget yougurt - bare en enkelt portion og så sørger jeg for at få en substantiel frokost med rugbrød så jeg ikke skal gå og være sulten hele dagen.
17 år18. august 2007 kl. 15:57
sunshine (slettet)
jeg spiser lene hannsons musli,
med frugt og kokosmel..
med frugt og kokosmel..
17 år18. august 2007 kl. 17:58
camilla k (slettet)
Jeg spiser 30 g. ristet rugbrød med kødpålæg, et stort glas low-fat-milk og et stykke frugt. Det mætter rigtig godt, og så starter man dagen med en masse proteiner.
Det lyder ikke særlig indbydende, og kunne aldrig selv ha' fundet på det, men en veninde anbefalede det, fordi jeg altid var sulten ved en 10-tiden, og nu er jeg helt vild med det :)
Evt. med lidt low-fat-yoghurt også.
Camilla
Det lyder ikke særlig indbydende, og kunne aldrig selv ha' fundet på det, men en veninde anbefalede det, fordi jeg altid var sulten ved en 10-tiden, og nu er jeg helt vild med det :)
Evt. med lidt low-fat-yoghurt også.
Camilla
17 år18. august 2007 kl. 18:09
iakob
re: re: Morgenmad, der slanker?
Jeg spiser 50 gram havregryn med 2 dl skummetmælk og tranebær/rosiner/hasselnødder på (omkring 10-20 gram).
17 år18. august 2007 kl. 19:46
tynd74
re: re: re: Morgenmad, der slanker?
hej camilla
ja det er jeg, skal i første omgang ned på 78kg men helst ca 70kg og lige nu vejer jeg 82,5kg så der er noget at arbejde på. så spiser jeg meget agurk , der er næsten ingen kcal i. og det ser fint ud på frugt og grønt.
flittiglise ;O)
ja det er jeg, skal i første omgang ned på 78kg men helst ca 70kg og lige nu vejer jeg 82,5kg så der er noget at arbejde på. så spiser jeg meget agurk , der er næsten ingen kcal i. og det ser fint ud på frugt og grønt.
flittiglise ;O)
17 år19. august 2007 kl. 08:16
tut
hvad spise i forskellig til morgenmad
hilsen tut
hilsen tut
17 år19. august 2007 kl. 10:04
bruger slettet
Morgenmad, der slanker?
Hey... Jeg spiser f.x. flatbrød med cheasy hytteost eller yoghurt 0,1%. Jeg drikker en kop grøn te og spiser en banan til eller venter en time med bananen. Kokosmel lyder kaloriefed!
God søndag
God søndag
17 år19. august 2007 kl. 12:30
Hvad spiser du til morgenmad når du er på "kur"!? :) ..