Hvad har i altid i køleskabet???
Du læser en tråd i debat > kostAblanu
re: Hvad har i altid i køleskabet???
Revne gulerødder :)
Køber et kilo af gangen (øko), skylder dem, enderne af og så i en blender (som ikke er en blender, men den river dem i hvert fald!).. Så er der til tre dages tid (hvor også resten af familien spiser), og så kan det tages, evt med lidt andet, når jeg trænger :)
Køber et kilo af gangen (øko), skylder dem, enderne af og så i en blender (som ikke er en blender, men den river dem i hvert fald!).. Så er der til tre dages tid (hvor også resten af familien spiser), og så kan det tages, evt med lidt andet, når jeg trænger :)
13 år8. oktober 2011 kl. 14:00
QueenD (slettet)
Good one :-)
Jeg må se om jeg kan finde en blender (Som ikke er en blender) hjemme i skabet ;-)
Jeg må se om jeg kan finde en blender (Som ikke er en blender) hjemme i skabet ;-)
13 år8. oktober 2011 kl. 14:07
Need2befit (slettet)
Cheasy yoghurt!
Tomat, agurk, iceberg, gulerødder.
I skabet har altid mandler.
I fryseren har jeg altid kylling! :D
Det er de ting, jeg ALTID har herhjemme.
Tomat, agurk, iceberg, gulerødder.
I skabet har altid mandler.
I fryseren har jeg altid kylling! :D
Det er de ting, jeg ALTID har herhjemme.
13 år8. oktober 2011 kl. 14:22
QueenD (slettet)
Hej ToxBi
Jeg har faktisk været lidt 'Cheasy yoghurt forskrækket' da jeg havde hørt at de indeholder meget sukker, men det kan være at jeg bare skal læse deklarationen, istedet for at tro på hvad alle andre siger :-)
Cheasy yoghurt med vanilie (Uhmmm) ryger på listen
Jeg har faktisk været lidt 'Cheasy yoghurt forskrækket' da jeg havde hørt at de indeholder meget sukker, men det kan være at jeg bare skal læse deklarationen, istedet for at tro på hvad alle andre siger :-)
Cheasy yoghurt med vanilie (Uhmmm) ryger på listen
13 år8. oktober 2011 kl. 15:39
LML (slettet)
Jeg har ALTID Actimel 0,1% drikkeyoghurt (de små) i køleskabet.
Derudover har jeg også altid grovboller, sodavand, blomkål og et par æbler.
Og så mandler og groft knækbrød i skabet.
Så er den værste trang stillet :)
Derudover har jeg også altid grovboller, sodavand, blomkål og et par æbler.
Og så mandler og groft knækbrød i skabet.
Så er den værste trang stillet :)
13 år8. oktober 2011 kl. 16:06
QueenD (slettet)
Arghmen hvor er det fantastisk... Actimel ryger også på listen :-) Resten havde jeg skrevet på :-)
Nogen der vil dele en god grovbolle opskrift evt. med gulerødder??
Nogen der vil dele en god grovbolle opskrift evt. med gulerødder??
13 år8. oktober 2011 kl. 16:10
calcit
Faktisk meget lidt....mælk, æg, rugbrød....svesker i rom....magert kød, evt rester fra dagen før og laks....a38, kanel.
Andre ting som jeg har er mandler, frugt, hvidløg og grøntsagsblanding fra netto altid god, bønner, rodfrugter. rosiner. fibersund.
Andre ting som jeg har er mandler, frugt, hvidløg og grøntsagsblanding fra netto altid god, bønner, rodfrugter. rosiner. fibersund.
13 år8. oktober 2011 kl. 16:21
QueenD (slettet)
Yes Calsit :-)
Om ikke lige laks, så skal jeg ihvertfald have fundet noget fisk jeg gider spise.
Er der nogen der har prøvet at lave smoothie med en lille smule hørfrøolie?? Kan man smage det?
Om ikke lige laks, så skal jeg ihvertfald have fundet noget fisk jeg gider spise.
Er der nogen der har prøvet at lave smoothie med en lille smule hørfrøolie?? Kan man smage det?
13 år8. oktober 2011 kl. 16:34
Zui (slettet)
Jeg har altid masse af frugt, gulerødder og cherry tomater.
QueenD Cheasy Yoghurt indeholder rigtig meget sukker. Men tror faktisk at det er en gennemgående ting ved frugtyoghurt. Du skal købe yoghurt natural, hvis du vil undgå det "skjulte" sukker.
QueenD Cheasy Yoghurt indeholder rigtig meget sukker. Men tror faktisk at det er en gennemgående ting ved frugtyoghurt. Du skal købe yoghurt natural, hvis du vil undgå det "skjulte" sukker.
13 år9. oktober 2011 kl. 11:47
Hej alle
Jeg er ude på at få lidt gode råd og fif...
Er der én eller flere ting i altid har i køleskabet/skabet i fald i bliver sultne og har brug for en hurtig snack??
QueenD :-)