Hejsa
Hovrdan kan det være du er gået på Nupo? Jeg ved godt at det umiddelbart synes at være en hurtig løsning. Men du sænker også din forbrændingsevne i forløbet, fordi kroppen ikke får nok at spise. Dette øger risikoen for at tage det hele på igen bagefter. Hvorfor ikke tabe 0,5- 1 kg om ugen og så tage den tid det tager. Så vil du også kunne holde det bagefter, da din krops forbrændning stadig er optimal.
Bare et lille råd. Held og lykke med det hvad end du beslutter
#2 af kathrine84 (slettet)
1 dag:
- Morgenmaden var en kakaoshake, 1 portion - det var ikke særlig hårdt
- Middag: jeg var på biblioteket med min dejlige datter, og det tog tydeligvis på kræfterne, for jeg var så sulten da jeg kom hjem, at jeg spiste en chokoladebar som så gælder for to nupo-breve... :(
- Eftermiddag: jeg blev så træt, at jeg blev nødt til at lægge mig imens min lille pige sov til middag - herefter blev jeg nødt til at drikke en chokolade-shake.
- Aftensmad: tjah, så vælger manden så at lave fiskefrikadeller... Jeg endte med at spise to små... :(
- Aftenkaffe: her spise jeg så en karamelbar...
i alt fik jeg indtaget: ca. 659 kalorier + 2 fiskefrikadeller.
Mit nødråb er: hvordan er det for alle jer andre, der er på nupo? Indtil videre er jeg træt, har ondt i hovedet og dødsulten... - Hvis jeg ikke drak sort kaffe og grøn the ville jeg da dø af den gnavende sult i min mave! Nogle fifs til at få lyst til at dyrke motion og have overskud i hverdagen?
Men jeg har til gengæld tabt mig fra 59,0 til 57,8 på 1 dag, JUBII :)