Isis produkterne!

Du læser en tråd i debat > kost

Isis produkterne!
Har nogle af jer prøvet Isis produkterne, og hvad synes i om dem? Jeg tænker på at prøve deres cookies, men vil høre om nogle har prøvet dem/eller andet først...:)
13 år1. juni 2011 kl. 22:12
re: Isis produkterne!
Jeg kan godt lide deres is. Den er sukkerfri.
13 år1. juni 2011 kl. 22:14
- det skal lige siges, at jeg ikke forventer at det er helt så fantastisk som fx ægte cookies, da disse jo er "sundere" ifh til kcal, fedt osv... Men som et mindre fedende alternativ, når man gerne vil have noget at tygge i ;)
13 år1. juni 2011 kl. 22:16
Jeg synes de er helt igennem fantastiske. Både dem med chokolade og rosiner. Det kan du sagtens kaste dig ud i.
Jeg er også ret så pjattet med deres nellie dellie vingummier og salt lakridser.
Jeg har ikke prøvet isis isene men har prøvet dem fra åblomst, de er også super gode. Man kan slet ikke smage at de er sukkerfri og kcal lette.
13 år1. juni 2011 kl. 22:32
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år1. juni 2011 kl. 22:33
Det var godt at høre - var lidt bange for at de smager af rent pap! Og ja det er smart nok, at de er i pakker a 2 :)
Især hvis man er god til at spise flere end man må, hvis man sidder med en hel pakke kiks... Det er nemmere at styre sådan :-)
13 år1. juni 2011 kl. 22:47
Jeg vil helt klart anbefale Isis produkterne.
Deres cookies er gode, deres is er lækker - de er lige kommet med nye varianter, dem har jeg dog ikke smagt endnu, Deres müsli smager godt - den indeholder dog ikke færre kJ end anden müsli på hylderne - og så er jeg vild med deres sukkererstating til bagning, den der hedder Perfect Fit. Den er rigtig lækker at bage med, smager næsten som alm. sukker, og erstatter også fedt i bagværket. Jeg har især brugt den til makroner/marengs det sidste stykke tid - når en marengs er bagt af æggehvide og Perfect Fit er det lige får de er sunde at spise, da de indeholder meget få kJ )
13 år2. juni 2011 kl. 08:03
@ Louise79: Hvor meget perfect fitm putter du i dine marengs?
13 år2. juni 2011 kl. 16:20
MrsJag
Til 100 gram æggehvide bruge jeg ca. 60 gram perfect Fit.
Man skal være opmærksom på at det skal piskes lidt længere end hvis man bruger alm sukker/flormelis, men man kan ikke smage forskel i det færdige resultat
Du kan komme den type fyld i du nu har lyst til. Du kan lave alm kyskager, myskager med cacao-pulver, komme hakkede nøder i etc.
For nylig lavede jeg nogle rigtig gode makroner med banan og hakket chokolade. Jeg brugte godt modne bananer, som jeg moste med en gaffel, og blandede med den hakkede mørke chokolade. Det vendte jeg så forsigtigt i æggemassen.
Man kan også lave dem med gryn alle forskellige slags, hakkede nødder og meget andet.
Har lige bager nogen med smeltet chokolade og hakkede valnødder, de er rigtig, rigtig gode.
13 år3. juni 2011 kl. 10:32
Vil lige gøre opmærksom på at Kvickly har -20% på Isis-produkter i næste uge, altså fra d. 6-6.
13 år3. juni 2011 kl. 15:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });