Man kan også skære kartofler i ultra-tynde skiver og give dem en tur i mikroovnen sammen med de krydderier man godt kan lide......det er gode chips :-)
Jeg har også sommetider kogt nogle kik-ærter og efterfølgende ristet dem på panden med krydderier. Også gode chips.
For mig virker vindruer godt....de er søde og for mig virker det psykisk godt at de spises enkeltvis ligesom jeg ville have gjort med slik.
Her i huset arrangerer vi tit om lørdagen et stort frugtfad hvor alt er skåret i mundrette bidder. Så er det ens for alle og selv ungerne spiser en del, selvom de nok hellere ville have haft en pose slik ;-)
Vh Karin
#2 af bruger slettet
Hvor er det bare inspirerende at læse jeres indlæg herinde.. Jeg er selv ny herinde og savner lidt hjælp til nogle sunde snacks..
En gang i mellem når resten af familien åbner en pose Haribo, får jeg lyst til lidt lækkert..
De fleste par gange har jeg laver noget råkost, eller taget et æble.. Men det bliver lidt trist i længden..
Jeg savner lidt inspiration til nogle lækre snacks som ikke nødvendigvis er den gulerod jeg bliver træt af at gnave i..
Jeg mener jeg har hørt noget om nogle æblechips man selv kan lave.?
Har i andre gode forslag.?