#2 af Superwoman
Fedtfattige pølser?
Du læser en tråd i debat > kostSuperwoman
re: Fedtfattige pølser?
Jeg kan bestemt godt lide kyllingepølser - sålænge man ikke regner med at de smager lige som dem af svinekød for det gør de ikke.
Men spiser man dem for sig selv og ikke som erstatning, synes jeg, de er gode.
Netto havde nogle gode nogen på et tidspunkt, men jeg er ikke sikker på at de fører dem altid...
Men spiser man dem for sig selv og ikke som erstatning, synes jeg, de er gode.
Netto havde nogle gode nogen på et tidspunkt, men jeg er ikke sikker på at de fører dem altid...
15 år29. juli 2009 kl. 16:45
bruger slettet
Jamen det kunne være jeg skulle prøve dem så. Så nogen i Fakta i dag men syntes ikke de så ret spænende ud, kan du huske hvad dem fra Netto hedder?
15 år29. juli 2009 kl. 17:24
Superwoman
Næ desværre...det må jeg indrømme, at jeg ikke gør :-(
Men prøv dem i Fakta - måske er de gode...
Men prøv dem i Fakta - måske er de gode...
15 år29. juli 2009 kl. 18:44
KarinaHadsten (slettet)
Hmmm så lige en test på jp.dk her til morgen omkring pølser. Testvinderen var fra Rema1000 og havde også en af testens laveste fedtprocenter. Så prøv at kigge på den. Men derfor er det jo ikke sikkert at det er slanke-fedtfattigt. Pølser er vist bare fede.
Jeg synes ikke kyllingepølser kan erstatte en almindelig pølse. Men så skal man måske bare spise en enkelt af de mindst fede pølser og så spise godt med grønt tilbehør.
Jeg synes ikke kyllingepølser kan erstatte en almindelig pølse. Men så skal man måske bare spise en enkelt af de mindst fede pølser og så spise godt med grønt tilbehør.
15 år30. juli 2009 kl. 09:18
Belfast (slettet)
Her hjemme hos os er der gået sport i selv at lave pølser.
Vi bruger fedtfattigt kød og en masse krydderier.
Vi har anskaffet os et "pølsehorn" som man selv kan lave pølserne på.
De smager fantastisk!!!
Vi bruger fedtfattigt kød og en masse krydderier.
Vi har anskaffet os et "pølsehorn" som man selv kan lave pølserne på.
De smager fantastisk!!!
15 år30. juli 2009 kl. 10:46
bruger slettet
KarinaHadsten - tak for det har lige kigget på testen fra JP
Belfast - det lyder interessant, er det besværligt at lave pølserne selv, og hvad er et "pølsehørn"?
Belfast - det lyder interessant, er det besværligt at lave pølserne selv, og hvad er et "pølsehørn"?
15 år30. juli 2009 kl. 10:51
KarinaHadsten (slettet)
Nej hvor det lyder spændende at lave pølserne selv. Har en ide om at det er ulækkert kød der kan havne i pølserne.
15 år30. juli 2009 kl. 13:52
bruger slettet
Karina hvis man laver dem selv, bestemmer man jo selv hvilket kød der skal i. Jeg syntes også det lyder vildt spændende
15 år30. juli 2009 kl. 14:08
KarinaHadsten (slettet)
Ja det var nemlig også det positive jeg kunne se - at man selv kunne sørge for noget ordentligt køb :-)
15 år31. juli 2009 kl. 08:45
Jeg har aldrig prøvet kyllingepølser, men hvordan syntes i de smager, de er jo rimelige fedtfattige?