Søde sommersol. Rolig nu.
HVis det du har tastet ind svarer til det du har spist i dag, så tager du ikke et gram fedt på. Det er muligt dine glykogen depoter fyldes - eftersom disse må være temmelig tørlagte med det minimum af kalorier du indtager - men det er ikke fedt.
De 1300 kcal du har fået i dag, inkl. dit lille påskeæg, er MINDRE end de fleste her på siden skal indtage for at TABE sig. Og du burde ikke selv indtage mindre end dette - blot lade dine kalorierer komme fra en lidt mere lødig kost, så du ikke går og får sult og ja, din psyke bliver ustabil, fordi du simpelthen er sulten.
Så rolig sommersol, glæd dig over at du netop ikke skal tabe dig, og husk at leve livet lidt, nyde dine påskeæg. Skældsord, det får du ikke af mig, blot håber jeg du vil huske, at ingen -heller ikke du - tager på at at indtage 1300 kcal om dagen - og at du kan få en masse dejlig mad for disse kalorier - og modvirke at du hungrer sådan efter noget at spise.
Easy
#2 af Easy (slettet)
jeg kom til at overspise idag.. gik ombord i et påskeæg.. jeg ved ikke helt om jeg har skrevet rigtigt med hvor mange gram men tror det. men nu er jeg bare så frygtelig bange for at tage på af det. jeg ved godt jeg ikke er for tyk eller noget, men panikken sidder helt oppe i halsen på mig.
hvad gør i når u får spist for meget? udover motion.. hvad gør i med psyken?