nogen der kender en lækker te???

Du læser en tråd i debat > kost

nogen der kender en lækker te???
Det er fordi jeg er begyndt at drikke te nu uden sukker og de typer te jeg har smager egentligt ikke specielt godt, så jeg vil høre om her er nogle som har et godt bud på en lækker te, gerne frugtagtig mild og fyldig i smagen:)

mvh dutti
16 år7. januar 2008 kl. 15:21
re: nogen der kender en lækker te???
Jeg har fået serveret hvid te fra superbrugsen hos min veninde, og det smager faktisk ret godt også uden sukker.
Buffy
16 år7. januar 2008 kl. 16:16
Prøv Lakridsthe fra YOGI- The - den er økologisk og smager af lakrids, kanel, appelsin og al muligt andet lækkert. Den er naturlig sød og bare fantastisk. Kan desværre ofte kun købes i helsekost forretninger og er lidt dyr - men det hele værd! Har også haft en Rooibos the der var naturlig sødet med vanillie - den var også meget lækker.
16 år7. januar 2008 kl. 21:10
Har du prøvet at købe hos en rigtig te-handler hvor du køber efter vægt? Der er mange gode slags. Ellers kan du selv lave en af tørrede og knuste frugter og blade.
16 år7. januar 2008 kl. 21:47
Hej Dutti
Hvid te som Buffy anbefaler er god... For tiden drikker vi Winther The fra PIckwik - det er lækkert!!! :)
16 år7. januar 2008 kl. 22:59
prøv tea.dk de har en masse god te. jeg er selv ret vild med pebermynte, men man kan få en masse der... og hvis du køber noget så kan du få tre smagsprøver med gratis..
16 år7. januar 2008 kl. 23:23
Jeg sværger til Hibiscus the - lærte det i Ægypten hvor de så godt nok putter ALT for meget sukker i. Jeg bruger lidt sødemiddel til.
16 år7. januar 2008 kl. 23:38
tak for alle de gode forslag, det vil jeg prøve at kigge på, det er så dejligt med lidt at varme sig med her i vinteren og så må det gerne smage godt uden der skal sukker eller mælk i :-)
16 år8. januar 2008 kl. 08:06
Jeg drikke også selv rigtig meget te. Som Mie anbefaler, så er Chaplon tea et rigtig godt sted at start. :-)
Hvid te er altid et hit, når man ikke vil tilsætte sukker. De er aldrig bitre, fordi de ikke er fermenterede, lige som sort te. Jeg kan også anbefale en Oolong te, som kun er halvfermenteret . Efter sigende, skulle den samtidig ha' en slankende effekt - Om det passer ved jeg ikke. ;-)
Men hvis du rigtig skal forkæle dig selv, synes jeg ikke du bør snyde dig selv for denne her tea.dk Jasmin Pearls. Det er en skøn oplevelse. Og husk, at du kan bestille alle teerne som smagsprøv, når du bestiller. Derfor kan du også smage en dyr te, uden at købe den. Det er jo ærgeligt, hvis man slet ikke bryder sig om den.

Mvh. Renate
16 år9. januar 2008 kl. 12:35
Nej hvor det pludselig lyder meget spændende med te. Jeg drikker te ind imellem, men har vist aldrig smagt hvid te. Men jeg skal da vist prøve noget af det.

Den bedste te jeg har smagt indtil nu er vist baileys-te. Det var fra et kaffe og te hus i Randers. Jeg var egentlig på jagt efter en karamelte, som jeg havde prøvet, men den fandt jeg ikke - tænkte at baileys lå tæt på. Nogen der ved hvor man kan få karamel-te?

Kh Karina
16 år9. januar 2008 kl. 12:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });