Hej Knixe ;O)
Sund slik = Noget der gør godt for kroppen og helbredet eller
Sund Slik = Det er meget lavt på kcal og det spiser jeg som alternativ, istedet for meget fedende ting ( Chokolade, chips, kage ;=) osv.
Sukkerfrie Gajoler kan spises i begrænset mængder, der er få kcal i dem, i en pakke 26 kcal, mener jeg. Du kan bare kun spise lidt af dem, ellers får man ondt i maven.
Ellers spiser jeg saltstænger, og popcorn der er lavet i en gryde med lidt kokosolie, Frugtsalat med skyr og mandel, hjemmelavede fedtfattige muffens, milkshakes lavet på frugt og mælk/ skyr gerne med vanilie og lidt honning,hjemmelavet æblekage med skyr, Yoghurt med vanilie og frugt, fedtfattig hjemmelavet cheesecake, fedtfattig freomage, Men det hele er i begrænset mængder og lavet på fedtfattig vis.
Håber det kan give dig lidt inspiration, og held og lykke med dit vægttab. Nu ved jeg ikke hvad en hård kur er for dig, men det handler også om at nyden processen og det tager den tid det tager ;O) Selvom det kun kan gå for langsomt ;=)
Man sulter sig ikke til en smuk krop ;=) Man spiser sig til en smuk krop, ved at træffe de rette madvalg og spise gode og sunde varer med masser af næring.
Mvh
#2 af bruger slettet
Jeg er nu begyndt at køre en rimelig hård kur, da jeg er træt af min overvægt.
Men nogle gange får jeg bare så meget lyst til slik jeg bare SKAL have noget.
Hvad skal jeg spise som SUND slik?..
Mvh.