Hej
Jeg kæmper selv med den og har fundet ud af, at det som hjælper bedst, er at spise produkter med lavt GI Indeks (Glykæmisk indeks). Hvis jeg holder mig til sådanne produkter, så holdes blodsukkeret stabilt og ingen pludselige sukkertrang. Skulle det gå galt, kan lidt kanel faktisk tage noget af trangen. Ellers, så er der nogle mennesker, som synes at det hjælper at spise kosttilskuddet Chrom.
Kh
Camilla
#2 af bruger slettet
MEN er konstant sukkersulten, både før og efter mad, det starter om morgenen og blir så værre og værre så der bare skal noget sukker ind hen ad eftermiddagen, synes jeg har prøvet alt for at ikke falde i.
jeg studere så har ikke mange penge og køber derfor ikke slik m.m men alt der indeholder sukker kan bruges når den går helt gal, nu skal det lige tilægges att jeg prøver at stoppe med at ryge og drikke store mængder kaffe, og det går rigtigt godt... men klare snart ikke denne sukkersult mere, kan jo ikke konsentrere mig og alt jeg kan tænke på handler kun om mad og sukker . er der nogen der har et tips om hvordan man stopper sukkersulten eller bare snyde den så man ikke falder i hver dag kl. 15.00