#2 af bruger slettet
Inspirationi på YouTube
Du læser en tråd i debat > gode rådbruger slettet
re: Inspirationi på YouTube
Er der nogen som har lyst til at prøve? :-)
Synes det kunne være sjovt at kunne lave en gruppe der for danske som gerne vil tabe sig/komme i form/få inspiration. ;-)
Eller er i ikke særlig vilde med ideen af at lave video blogs på internettet? ;) Er det derfor der ikke rigtig kommer nogen respons, eller..? =)
Synes det kunne være sjovt at kunne lave en gruppe der for danske som gerne vil tabe sig/komme i form/få inspiration. ;-)
Eller er i ikke særlig vilde med ideen af at lave video blogs på internettet? ;) Er det derfor der ikke rigtig kommer nogen respons, eller..? =)
16 år16. januar 2008 kl. 18:49
iakob
Jeg kan naturligvis kun tale for mig selv. Jeg er ikke specielt interesseret i at lægge en video på YouTube, må jeg nok indrømme. Ud over at jeg ikke vil have mit kontrafej der, så tror jeg ikke det vil give mig noget ekstra - Madital giver mig disse ting.
Jeg har heller ikke hverken lyst eller tid til at være aktiv i to forummer.
Ideen er god, jeg er bare ikke lige målgruppen.
Hvis jeg skal komme med en kommentar, så synes jeg måske ikke lige du skulle have kaldt det madital - det handler jo ikke om kalorietælling som denne hjemmeside gør. Hvorfor ikke henvende dig til alle danskere (skandinaver) som gerne vil tabe sig og kalde det "Slank For Livet" eller "Taber Danmark" eller sådan noget.
Har du i øvrigt kikket efter om der allerede findes lignende grupper på youtube? Det kan jo være at der allerede eksisterer sådan en community (samfund?) som du og andre interesserede kan melde dig ind i.
Jeg har heller ikke hverken lyst eller tid til at være aktiv i to forummer.
Ideen er god, jeg er bare ikke lige målgruppen.
Hvis jeg skal komme med en kommentar, så synes jeg måske ikke lige du skulle have kaldt det madital - det handler jo ikke om kalorietælling som denne hjemmeside gør. Hvorfor ikke henvende dig til alle danskere (skandinaver) som gerne vil tabe sig og kalde det "Slank For Livet" eller "Taber Danmark" eller sådan noget.
Har du i øvrigt kikket efter om der allerede findes lignende grupper på youtube? Det kan jo være at der allerede eksisterer sådan en community (samfund?) som du og andre interesserede kan melde dig ind i.
16 år17. januar 2008 kl. 09:51
slank2008 (slettet)
Jeg er enig med iakob
16 år17. januar 2008 kl. 10:41
KarinaHadsten (slettet)
Jeg kan også have lidt svært ved at finde tiden til at skulle på endnu et forum. Jeg er på et sted i min kur, hvor jeg føler mig på toppen og det er takket være madital. Så jeg fortsætter her med fuld styrke. Tror heller ikke det lige er mig med fedmevideoer. Jeg har nogle billeder af fede mig og det er rigeligt.
Men prøv da som Iakob siger at finde ud af om der eksisterer andre lignende grupper. Det kunne jo være.
Held og lykke med det
Karina
Men prøv da som Iakob siger at finde ud af om der eksisterer andre lignende grupper. Det kunne jo være.
Held og lykke med det
Karina
16 år17. januar 2008 kl. 12:42
Jeg har fået mega meget inspiration på YouTube, der er rigtig mange som laver det man kalder video blogs om deres vægttabs forløb, og det er virkelig en hjælp til inspiration og motivering. Det synes jeg i hvert fald!
Jeg har lavet mig en bruger derinde, og jeg tænkte på om der er andre som har lyst til at være med?
Jeg har oprettet en tilhørende gruppe for madital.dk's brugere
(et forældet link til youtube.com er blevet fjernet)
Jeg har selv planer om at begynde at lave video blogs om mit vægttab, og det er også en super måde at se ens forandringer på!
Hvis i har lyst kan i jo prøve det.. *smil*
min bruger hedder BellaPuz... (et forældet link til youtube.com er blevet fjernet)
Knus
Blob