#1 af bruger slettet
åhh øv ....
Du læser en tråd i debat > gode rådbruger slettet
åhh øv ....
Har motioneret og spist fornuftigt .... og alligevel har jeg taget 200 g på her til morgen. ...og det er ikke fedt når jeg kun har været igang siden 02 januar. Har som "belønning" så også spist chokolade idag..... FLOT ikk´? Hvorfor er det når det først går bare lidt skævt ... ja så kan det også bare være lige meget ...... En rigtig øv dag.
16 år11. januar 2008 kl. 19:22
tynd74
re: åhh øv ....
hej millevanille
det kan heller ikke være lige meget.
og det har du jo så flot selv bevist.
du lever jo sundere og motionere nu og du har jo tabt 3.4kg så du klarer det jo godt ;O)
lad dig ikke slå ud over et vægtudsving på kun 200gram
og vent og se om nogle dage så vil det vise sig positivt på vægten.
knus lise
det kan heller ikke være lige meget.
og det har du jo så flot selv bevist.
du lever jo sundere og motionere nu og du har jo tabt 3.4kg så du klarer det jo godt ;O)
lad dig ikke slå ud over et vægtudsving på kun 200gram
og vent og se om nogle dage så vil det vise sig positivt på vægten.
knus lise
16 år11. januar 2008 kl. 19:46
iakob
Jeg ved ikke hvornår du vejede dig sidst, men jeg går ud fra at det mere end en dag siden.
Har du drukket 2 liter vand om dagen eller noget der ligner? Fordi hvis du har, så taber man nemlig ikke helt så meget vand som man normalt gør i løbet af den første tid. Det var i hvert tilfælde min oplevelse.
Jeg kan godt forstå du synes det er træls, men du skriver ikke noget om energioverskud i madital? Hvis du har energiunderskud så skal du nok tabe dig. Hvis ikke, så er du jo bare blevet lidt klogere.
Også på hvornår du skal belønne dig selv. Det bedste er på forhånd at planlægge sine belønninger (og så kan det sagtens være cremekager og chokolade og det som er værre), men en uplanlagt belønning, det er ofte for mig bare en anden undskyldning for at spise.
Men.. på med vanten igen. Der er jo ingen varig skade sket - højst en dag eller to mere på kuren.
Har du drukket 2 liter vand om dagen eller noget der ligner? Fordi hvis du har, så taber man nemlig ikke helt så meget vand som man normalt gør i løbet af den første tid. Det var i hvert tilfælde min oplevelse.
Jeg kan godt forstå du synes det er træls, men du skriver ikke noget om energioverskud i madital? Hvis du har energiunderskud så skal du nok tabe dig. Hvis ikke, så er du jo bare blevet lidt klogere.
Også på hvornår du skal belønne dig selv. Det bedste er på forhånd at planlægge sine belønninger (og så kan det sagtens være cremekager og chokolade og det som er værre), men en uplanlagt belønning, det er ofte for mig bare en anden undskyldning for at spise.
Men.. på med vanten igen. Der er jo ingen varig skade sket - højst en dag eller to mere på kuren.
16 år11. januar 2008 kl. 20:37
dutti (slettet)
hold da op mille vanille 3,4 kg siden den 2. januar, det er da helt vanvittigt flot, så er du nok af med den første væske man taber i starten, prøv at nøjes med at veje dig 2-3 gange ugentligt nu så er der ofte ikke så mange svingninger i vægten, det gør jeg selv for væskebalancen er aldrig helt til at regne med og det er sjovere når man kan se fremskridt.
16 år11. januar 2008 kl. 23:12
bruger slettet
I har ret. Men jeg er en 200% pige - når det gælder om at tabe sig..... jeg har virkelig focus på det. Og så bliver jeg så skuffet når det går den forkerte vej. Og så er jeg hurtig til at tænke "det går alligevel ikke og så kan det også være lige meget" Men denne gang SKAL det være, for jeg har det så meget bedre med mig selv, når jeg vejer mindre. Tak for opmuntring ......
Jeg er startet sundt her til morgen .... med min havregrød (som jeg faktisk elsker - putter sød og kanel på)
Håber vi alle får en rigtig god dag! KH Millevanille
Jeg er startet sundt her til morgen .... med min havregrød (som jeg faktisk elsker - putter sød og kanel på)
Håber vi alle får en rigtig god dag! KH Millevanille
16 år12. januar 2008 kl. 08:24
dutti (slettet)
det var godt at høre, jeg er sikker på det lykkes:-)
du kan jo også variere med morgenmaden, noget andet der mætter er a38 med fiberdrys, fiberdrys er med 32 g fiber pr 100 g og de fiber kan man altså ikke optage og så mætter det virkelig meget.. bare lige en lille ide hvis nu du skulle køre træt i det. jeg tager det nogen gange men også tit en proteinshake bare men det er måske lidt kedeligt:-)
du kan jo også variere med morgenmaden, noget andet der mætter er a38 med fiberdrys, fiberdrys er med 32 g fiber pr 100 g og de fiber kan man altså ikke optage og så mætter det virkelig meget.. bare lige en lille ide hvis nu du skulle køre træt i det. jeg tager det nogen gange men også tit en proteinshake bare men det er måske lidt kedeligt:-)
16 år12. januar 2008 kl. 11:48
bruger slettet
Lyder som en god ide at variere .... er det proteinshake du selv laver eller "færdigkøbt"?
16 år12. januar 2008 kl. 17:37
iakob
Ok.. var din vægtstigning i løbet af et døgn?
Når folk her på siden oplever vægtstigninger indenfor et døgn og spørger til det, så plejer jeg at henvise til min egen graf: brunsgaard.dk
Som du kan se så går de daglige vejninger meget op og ned, mens tendensen er helt tydeligt. Det er svært at se hvis man bare kikker på tallene især fordi man har det med at sammenligne med det laveste tal man kan huske at have vejet - men på en graf er det meget tydeligt.
Blæse være med 200 gram på et døgn. Det betyder INTET. Det kan være vand, prut, skidt bag ørerne, tyngdekraftsvariationer eller noget mere vanvittigt. Hvad der betyder noget er hældningen på din graf i sin helhed.
Når folk her på siden oplever vægtstigninger indenfor et døgn og spørger til det, så plejer jeg at henvise til min egen graf: brunsgaard.dk
Som du kan se så går de daglige vejninger meget op og ned, mens tendensen er helt tydeligt. Det er svært at se hvis man bare kikker på tallene især fordi man har det med at sammenligne med det laveste tal man kan huske at have vejet - men på en graf er det meget tydeligt.
Blæse være med 200 gram på et døgn. Det betyder INTET. Det kan være vand, prut, skidt bag ørerne, tyngdekraftsvariationer eller noget mere vanvittigt. Hvad der betyder noget er hældningen på din graf i sin helhed.
16 år12. januar 2008 kl. 19:26
bruger slettet
Hold da helt op en graf..... jeg blev helt forskrækket ......
Jeg må vist ´hellere se det over en periode ... i stedet for som nu fra dag til dag (næsten time til time ind i mellem).
Har desværre også spist lidt mørk chokolade i dag .... men regnskabet går alligevel op .. da jeg så droppede kartofler, ris pasta til aften og spiste en grøntsagssuppe med brød.
TAK for støtten igen igen ..... jeg er glad for at I er derude.... KH Millevanille
Jeg må vist ´hellere se det over en periode ... i stedet for som nu fra dag til dag (næsten time til time ind i mellem).
Har desværre også spist lidt mørk chokolade i dag .... men regnskabet går alligevel op .. da jeg så droppede kartofler, ris pasta til aften og spiste en grøntsagssuppe med brød.
TAK for støtten igen igen ..... jeg er glad for at I er derude.... KH Millevanille
16 år12. januar 2008 kl. 19:32
dutti (slettet)
jeg blander det selv, har købt proteinpulver, ppisker det med skummetmælk så det bliver tykt og så mætter det rigtig meget
:-)
:-)
16 år13. januar 2008 kl. 15:14