Min aften i motionscentret!!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Min aften i motionscentret!!!!!
Hejsa

Ja så har jeg jo været en tur i motions centret og prøvet en hel ny form for motion. Det hedder BOSU-træning - er der nogle af jer som kender det? Det er træning på en bold som er flad på bagsiden, så det gælder om at koncentrer sig om at holde balancen. Det var utroligt effektivt og jeg fik hurtig sved på panden. Kan godt mærke det en smule i mavemusklerne i dag - så jeg har også meldt mig til på næste onsdag.

Ellers har jeg cyklet på arbejde de sidste par dage og regner med at løbe en tur i morgen tidligt inde arbejde.

Knus fra Smiley
19 år12. maj 2005 kl. 11:34
re: Min aften i motionscentret!!!!!
Hej Smiley!

Er det mon en lille smule i stil med Coreball, det du har været til? Ku' forestille mig det, bortset fra, at bolden er flad på den ene side...-Og hvordan går det forresten med Coreball? Har du prøvet nogle af øvelserne? Jeg har ikke selv fået gjort for meget ved det, -er vist bedst til at sidde på den og så knokle på den på et hold ;o) *ss*

Flot med al motionen! ;o)

Knuz fra Mulde
19 år12. maj 2005 kl. 17:18
re: re: Min aften i motionscentret!!!!!
Hej Mulde

Ja det er noget i stil med coreball - men jeg syntes at denne her bold er meget bedre. Hmmmmmm må indrømme at jeg ikke har fået lavet så mange af øvelserne - men jeg har da lavet nogle af dem, men det er godt nok lægne siden.

Jeg er også mere til hvor man går på et hold - kan ikke rigtigt få gjort de øvelser derhjemme - har også tage luften ud af bolden, da den jo fylder en del og jeg har ikke mega meget plads derhjemme ;o)

Ja det er dejligt med motionen i morges blev det også en løbetur på 35 min. Stog op kl. 5.40 og tog løbetøjet på - og det er jo et fantastisk vejr!

God weekend hvis vi ikke snakkes inden.

Knus Smiley
19 år13. maj 2005 kl. 08:07
Hej Smiley!
Lyder til at være spændende...men øøhhh da ikke lige det med at luften er gået af bolden derhjemme..tsk tsk tsk..Har du ikke et skrivebord, hvor du kan bruge den som stol? Den er meget sundere end en "hård" stol, da du ikke sidder stille og hele tiden bruger både mave og rygmuskler ;o)

Sejt med en løbetur imorges, jeg har 15 timers arb. forude, så nej, jeg tog mig ikke lige en løbetur *ggg* Til gengæld håber jeg på, jeg måske kan gøre det imorgen, meeeen har lige reddet mig en megaforkølelse over natten, så ja, nu må vi se hvad det bliver til.

Rigtig go' weekend og pinse til dig/Jer, -for du får jo snart besøg, ikke sandt *ss*

Knuzzer Mulde

PS! Kommer du så slet ikke online før tirsdag igen? Hulk og snøft!
19 år13. maj 2005 kl. 08:37
re: Hej Smiley!
Hej Mulde

Jo jeg har et skrivebord, men pladsen er ikke stor, men det kunne da godt være at jeg skulle bruge den som stol som du foreslår - det er da vær at overveje.

Jo jeg regner da med at jeg lige får tid til at kigge forbi her i weekenden. Pyha 15 timers arbejde det er godt nok mange timer - er det nu jeg skal fortælle at jeg går ved to tiden *ss* - nej nu skal jeg nok være sød......

Håber at du får løbet dig en tur her i weekenden, men der er ikke noget at sige til hvis du ikke lige kan overskue det, men alt det arbejde du har i øjeblikket - NU HUSKER DU AT PASSE GODT PÅ DIG SELV IK?

Rigtig god bedring - håber ikke at det bliver for slemt! Er halsbetændelsen ovre?

Knuser fra smiley
19 år13. maj 2005 kl. 08:47
re: re: Hej Smiley!
Hello igen Smiley!

Jeg tænker bare på, at det er 15 timer med fuld forplejning, hygge og overarbejdsbetaling, he he he...så går det altsammen... *ss*
Halsen driller stadigvæk, men heldigvis ikke så meget igen, så det går rette vej. Nu skal jeg lige ha' overstået forkølelsen og så er jeg klar på motionen igen! Skal faktisk være barnepige imorgen, så jeg ku' godt tænke mig lige at være ovre "smitteperioden"..*sg*

Go' weekend til dig, dejligt hvis du lige kigger ind, så har jeg måske lidt underholdning når jeg skal arb. søndag og mandag ;o) Skal nok passe (lidt) på mig selv!

Knuzzer fra Mulde og go' arb. lyst heeeeelt til kl. 14....
19 år13. maj 2005 kl. 09:00
re: re: re: Hej Smiley!
Så så så, I to skrivepiger.
Hey, så er der ingen undskyldning smiley, du har jo masser af plads i haven, så bare ud på græsset og lege med bold.

Mulde, søde lille ven, hvor er det dog synd for dig men som Smiley siger: NU PASSER DU MEGET PÅ DIG SELV.

Knuser til jer begge
Bamse
19 år13. maj 2005 kl. 09:35
re: re: re: re: Hej Smiley!
Hihihihihih ja det kunne da være sjovt at sidde ned på græsset så alle kunne se hvor aktiv jer er!!!!!!!!!

Knuser Smiley
19 år13. maj 2005 kl. 10:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });