Slankekure

Du læser en tråd i debat > vægttab

Slankekure

Jeg har selv haft problemer med at spise normalt, så nu vil jeg gerne hjælpe OVERVÆGTIGE til hvordan de kan tabe sig.
Jeg har været meget tæt på at udvikle en spisefortstyrrelse. Jeg gik fra 58-45 kilo på lidt under et år. HVILKET JEG IKKE VIL OPFORDRE ANDRE TIL!!!!

Jeg vil gerne hjælpe dem der er ved at udvikle en spiseforstyrrelse til at lære at spise normalt. NEJ, jeg er ikke psykolog.

Men jeg ser bare meget positivt på tingene..
Så er der nogle der kan bruge nogle råd, er de velkomne til at kontakte mig.
17 år31. oktober 2007 kl. 16:07
re: Slankekure
der var du :) hvorfor kan jeg ikke komme ind på din side? ville heller svare på din besked der, end her :)
17 år31. oktober 2007 kl. 16:31
Min mening er at det er alt for farligt at gå ind for at rådgive mennesker når man ikke har en reel uddannelse i det.
Jeg kan såmænd sagtens se det positive i dit initiativ - men jeg tror ikke det er det rette for mennesker der ikke kan spise nomalt = altså har et problem med mad i det hele taget. De har nok mere brug for professionel hjælp.
17 år31. oktober 2007 kl. 17:34
Som du kan se, så siger jeg også at jeg ikke er psykolog.
Du tror ikke det er det rette for mennesker.
Nej, det er meget muligt, MEN som jeg siger har jeg selv haft erfaring med det, og det kan måske hjælpe hvis man kender nogle der har været i noglelunde samme situation hvis man har brug for at snakke. Jeg vil jo ikke forsøge at lege psykolog, eller påbedutte mig selv nogen form for autoritet jeg ikke beregner mig til..
Men tak for dit indlæg
17 år31. oktober 2007 kl. 17:47
Hej SivSiv.
Nej, det var fordi jeg var anonym. :)
17 år31. oktober 2007 kl. 17:48
okay. kan du så ikke lige lade være med at være det, så vi kan snakke andet sted ind her, men i dagbogen istedet? :)
17 år31. oktober 2007 kl. 19:00
Joeeh. Men kan alle ikk også læse dagbogen?
17 år31. oktober 2007 kl. 19:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });