#2 af bruger slettet
Målet er nået
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Målet er nået
super flot. mange gange tillykke herfra. vil du ikke fortælle lidt om hvad du har gjort ..hvor mange kcal om dagen???
17 år31. oktober 2007 kl. 12:39
iakob
TILLYKKE!!!
Flot stykke arbejde.
Hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at lave en plan for hvordan du vil holde din vægt. Hvordan du vil undgå at falde tilbage i den livsstil du havde før kuren. For nu kommer det sværeste jo: en fortsat god og sund livsstil uden den "belønning" (vægttab) man får under en kur. Og det skal vare resten af livet.
Så.. hvad vil du gøre nu? Har du nogen konkrete planer ligesom du sikkert havde, da du startede på kuren?
Flot stykke arbejde.
Hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at lave en plan for hvordan du vil holde din vægt. Hvordan du vil undgå at falde tilbage i den livsstil du havde før kuren. For nu kommer det sværeste jo: en fortsat god og sund livsstil uden den "belønning" (vægttab) man får under en kur. Og det skal vare resten af livet.
Så.. hvad vil du gøre nu? Har du nogen konkrete planer ligesom du sikkert havde, da du startede på kuren?
17 år31. oktober 2007 kl. 12:41
Superwoman
Takker. Jeg har sigtet efter et kalorieindtag på 1200 kcal hver dag - helst ikke mere...og så har jeg holdt med cola og søde sager - kun een gang om ugen kan jeg købe noget guf til migselv og jeg må selv bestemme hvad det skal være. ,
17 år31. oktober 2007 kl. 13:31
Superwoman
Tak iakob.
Jeg har ingen plan som sådan men jeg har det sådan at jeg stadig vejer mig hver dag og går vægten op så skriver jeg ned igen hvad jeg har indtaget og holder øje med det på den måde.
Ellers prøver jeg at holde mig fra søde sager og er holdt op med at drikke the med sukker i f.eks. og jeg cykler stadig rundt. Jeg regner med at jeg på den måde kan holde vægten.
Jeg har ingen plan som sådan men jeg har det sådan at jeg stadig vejer mig hver dag og går vægten op så skriver jeg ned igen hvad jeg har indtaget og holder øje med det på den måde.
Ellers prøver jeg at holde mig fra søde sager og er holdt op med at drikke the med sukker i f.eks. og jeg cykler stadig rundt. Jeg regner med at jeg på den måde kan holde vægten.
17 år31. oktober 2007 kl. 13:34
tynd74
hej superwoman
stort tillykke skal lyde herfra også.
hvor er det flot.
og hvor må det være skønt. ;O)
lise
stort tillykke skal lyde herfra også.
hvor er det flot.
og hvor må det være skønt. ;O)
lise
17 år31. oktober 2007 kl. 13:53
bruger slettet
Mange tillykke herfra. :)
17 år31. oktober 2007 kl. 15:49
annap (slettet)
Også et tillykke fra mig. Godt gået superwoman :-)
Anna
Anna
17 år1. november 2007 kl. 00:40
Bit
Tillykke Superwoman (og det er, hvad du er). Og selvfølgelig holder du din vægt - du har gejsten. Flot, flot - nyd det.
17 år1. november 2007 kl. 08:19
mortilfreja (slettet)
Wauw...hvor er det flot klaret!!! Det er jo i bund og grund den oplevelse vi alle drømmer om, er det ikke ;-) ?
Må jeg spørge, hvor længe du har været på vej....?
Må jeg spørge, hvor længe du har været på vej....?
17 år1. november 2007 kl. 12:13
Så langt har jeg ikke været nede i 6-7 år. Det er helt vildt - og dejligt at man kan mærke at vægttab godt nok tager noget tid men at det bare virker.
Tak til madital for det!
I går købte jeg mine første cowboybukser og tog som både størrelse 40 og 38 med - det gik slet ikke - de sad underligt. Der kom en for at hjælpe mig med at finde de rigtige bukser og hun kastede et blik på mig og sagde "du skal da have nogle i størrelse 36". Jeg var målløs og kunne slet ikke svare. Men hun havde sgu ret. Muligvis er det bukser i en stor størrelse 36...men det er da helt vildt. Jeg har ikke haft noget tøj i størrelse 36 siden jeg var 17.
Igen tak til madital! Jeg må og SKAL bare holde vægten!