Status efter onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status efter onsdagsvejning
Hej Alle

Ih hvor det kører for mig. Nu er jeg nede på 74,0 kg. Jeg har tabt 1 kg på en uge.

Så nu mangler jeg "kun" 14 kg. Næste gang til vægtvogterne får jeg højst sandsynligt min 4. stjerne for at have tabt 12 kg. Og jeg må da indrømme at jeg glæder mig.

Jeg havde sådan frygtet at jeg slet ikke havde tabt mig denne gang, for min hjemmevægt spillede mig nogle grimme puds mandag og tirsdag. Og ja - jeg ved godt jeg ikke skal veje så tit, men det er altså min dårlige vane, og jeg har virkelig svært ved at slippe den, og så på den anden side, den gør jo ikke noget ondt *G*.

Nå, men det må være nok for nu, jeg sidder jo ude på arbejdet, og fornuftig må jeg jo være ind imellem.

Knuz Marianne
19 år12. maj 2005 kl. 09:58
re: Status efter onsdagsvejning
Hej Marianne

DU ER BARE FOR SEJ - stort tillykke med det tabte kg det er bare så flot og jeg er sikker på at du nok skal få din stjerne næste gang. Håber virkelig også at jeg snart kan få min anden stjerne, syntes bare ikke at det altid går som jeg lige har planlagt det. Men jeg er topmotiveret så jeg ved at den kommer.

Forsæt den gode stil......

Knus fra smiley
19 år12. maj 2005 kl. 11:57
Kære Marianne,

Hvor er det bare flot 1 kilo på bare en uge. Du har al mulig grund til at være stolt og du skal nok nå dit må, det er jeg helt sikker på. Tillykke med det
19 år12. maj 2005 kl. 12:39
Hey Marianne!
Det kører bare på skinner for dig! Dejligt at se at du bliver ved med at tabe dig. Iiihhh, jeg bli'r helt nervøs for at jeg bare står i stampe hele tiden, mens du og Eskimo hurtigt og sikkert overhaler mig indenom.. ;o)

Keep on the good work, så kommer der masser af stjerner (og et lille hjerte) til dig.

Knuz fra Mulde
19 år12. maj 2005 kl. 16:14
Hey Marianne.

Stort tillykke med et HEL kg.
Kom - Tag mig i hånden, jeg mangler kun 13 kg, så vi kan jo hjælpes lidt ad *S*

Knuser
Bamse
19 år13. maj 2005 kl. 09:20
re: re: Status efter onsdagsvejning
Det skal jeg da gerne Bamse. *S* jeg følger jo vægtvogternes pointssystem, og det kan jeg jo kun anbefale, som jeg gør med jævne mellemrum.

Det koster godt nok nogle penge, men jeg synes de er godt givet ud. Der er jo ikke noget der er forbudt ved at følge vægtvogterne. I modsætning til vægtkonsulenterne, hvor de er meget strikse med hvornår man må spise hvad og hvorfor.

Hos vægtvogterne må jeg godt spise chokolade, kage og slik, jeg skal bare betale med mine points, og så selvfølgelig overholde det antal jeg har til hverdag, med mindre jeg har sparet nogle point sammen.

Jeg vil dog sige, at jeg indtil videre ikke har haft et konstant vægttab, nogle uger har jeg tabt 1-1,5 kg andre uger kun omkring 500 gram og endnu nogle uger kun 100 gram, men jeg har dog tabt mig hver uge indtil nu.

11,8 kg på 13 uger - et gennemsnit på lidt over 900 gram pr. uge, og det er jo ganske okey.

Men tag min hånd bamse og lad os følges ad de sidste 10-15 kg. *smiler*

God weekend.

Knuz Marianne
19 år13. maj 2005 kl. 14:30
re: re: re: Status efter onsdagsvejning
Det er simpelthen så super flot Marianne !!!!!!

God pinse

Corina
19 år13. maj 2005 kl. 14:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });