fortsætter den gode stil

Du læser en tråd i debat > vægttab

fortsætter den gode stil
der bliver brændt noget af i disse dage!!

Mandag; 1 t 45 min cardio
tirsdag; 1 t cardio, lidt lala-styrketræning, 75 min fatburner ( lyder lovende ikke:-)
onsdag: 45 min cardio og seriøs styrketræning, løftede 60 kg igår, juhu
idag: 30 min løb, 30 min step, 30 min ellipse i alt 1½ t cardio

kost: har holdt mig under 1500 kcal alle dage.
På mandag må vægten simpelthen sige under 72,5 og det betyder at mit BMI er inden for normal området og at jeg officielt ikke længere er overvægtig. Vildt!!! Skal nu godt nok ned på 65-68, men resten er mere eller mindre kosmetisk. Hvorfor er det bare umuligt at slippe af med den skide topmave???
Humøret er ved at være i top igen. Hvordan kan det være andet, når motion, kost, venner og job kører derudaf. Savner prinsen, men det fylder ikke så meget mere.
Et kæmpeknus til jer allesammen fra en jordbær-trængende (bamse, jeg vil også ha!!!) eskimo
19 år12. maj 2005 kl. 08:05
re: fortsætter den gode stil
Det ser bare rigtigt godt ud Eskimo. Fortsæt du bare den stil.
Top mave ja det kender jeg også kun alt for godt til.
Jeg ved at selv om jeg komemr ned på min slut vægt så vil jeg stadig have en lille topmave, dels pga jeg har født og dels fordi jeg er blevet opereret i underlivet ;O((, surt men der er bare ikek så meget man kan gøre .... Jo hvis han vil betale en masse for at få den fjernet, men ellers ikke.

Fortsat god dag.

Knus Chiffi.
19 år12. maj 2005 kl. 08:31
Morgen Eksi.
Hihihihi, nu siger du topmave, så skal du se den vomsebasse jeg skal have arbejdet af.
Jeg har et eller andet sted læst noget om at maven kan strammes op ved at lave en massebøjninger, men om det hjælper ved jeg ikke.

Jeg syntes det er utrolig flot, at du bare hjuler derudaf, og trods af det du var rigtig ked forleden.
Enten så tager man skade af at være på Grønland, eller også så er du bare KANON opsat på at blive årets lækre strandsild 2005.
Hvis jeg kunne, sendte jeg alle mine jordbær med i dette indlæg, men jeg kan fandme ikke finde ud af hvor jeg skal puitte den ind henne? *GG*
Ha det godt deroppe, øh hvad laver du egentligt helt deroppe??

Knuser
Bamse
19 år12. maj 2005 kl. 08:44
Topmave?? Tænk lige på Marelyn Monroo (hende kan jeg bare ikke stave til i dag...nå) Hun havde topmave, og hun var vel nok noget af det mest sexede, det siger de fleste mænd ihvert fald eller hva? Derimod, hvis man føler sig som et japansk hængebugsvin (ser lige på mig selv), ja så er det ikke så lækkert. Topmaver skal trænes væk, husk at trække maven ind så tid du orker, det styrker de inderste muskler...det hjælper, jeg ved det, for jeg kan se det på mig selv - og sammen med kostomlægning som du jo allerede gør, så giver det resultater.......jeg kan se at min mave er blevet fladere, og det er da bare herligt, så fortsæt du bare det gode arbejde, men husk hele tiden at spænde i mavemusklerne også når du sidder og ser TV, det giver altså noget......kh
19 år12. maj 2005 kl. 09:32
Hejsa Eksimo

Wau det er da bare helt vildt med alt den motion du får dyrket lige for tiden - syntes at jeg kan læse på alle indlægende at vi alle er topmotiveret til at få dyrket en masse motion - og det er jo bare herligt. Kan godt forstå at du gerne vile havde jordbær - de smager også bare så dejligt........

Knuser Smiley
19 år12. maj 2005 kl. 11:50
PS.
Hej igen

Jeps jeg kender desværre også til topmave og ja det er ret irreterende, men jeg håber virkelig at jeg kan træne den vk på et tidspunkt - kan da se at den bliver noget mindre, men tror aldrig at den forsvinder helt.

Den form for motion jeg var til i går skulle være rigtig god til at få fat i de indre mavemuksler - så nu må vi jo se.... Men sug maven ind så tit du kan, men husk at trække vejret *ggg*

Knuser Smiley
19 år12. maj 2005 kl. 11:54
Eski.... ;o) *ss*
Eiiii altså, du VIL bare overhale mig med lynets hast!! Jeg ved snart ikke om jeg kan acceptere det mere, eller om jeg må begi' mig ud i en hurtig omgang sultestrejke.. *ggg* Naaarrrjjj...det er jeg vist alligevel for madglad til, hæ hæ hæ.... Super som du knokler derud af, nu får jeg helt dårlig samvittighed over, ikke at ha' lavet noget særligt denne uge. Håber jeg kan nå det lørdag med en løbetur, men det vil tiden lige vise. Det afhænger af, hvor bombet jeg er efter mine vagter her i mit "gamle spjæld"..Iiihhh, hvor vi hygger os. Der er ingen faste personaler herude overhovedet i disse dage, -kun tidligere indstationerede, der er FAST BESLUTTEDE på at hygge sig og nyde at vi får det hele til overtid! Og vejret, ja, solen skinner fra en skyfri himmel, selv fangerne er i godt humør og vi har masser af MAD! *ggg* Kan man forlange mere, hi hi hi..

Nå hov, det var et sidespring, beklager. Slap lige lidt af med motionen, så jeg bare kan være en lille smule med i næste uge, vil du ikke nok søde??

Knuzzer fra Mulde, der er glad for at Eski har fundet snehumøret frem igen *ss*
19 år12. maj 2005 kl. 16:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });