Bamse græder

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamse græder
Godmorgen.
Snøft vræl tårer triller ned af min lille Bamsekind.
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL snøft.
på EN uge har vægten ikke flyttet sig en milimeter, nope overhovedet ikke, stod bundstille og viste 103,5 kg tak for kaffe din dumme dumme dumme idiotiske vægt.
Hmm, her har man ellers været ude at løbe efter en sød pige ti-hi, spist nogenlunde fornuftigt.
Mandag aften: Løb/gå 25 min.
Tirsdag cyklede 26 km
Onsdag morgen løb 15 min , cykelede 20 km i løbet af dagen.
I dag, cykler jeg 26 km når jeg skal hjem.
Okay, det første lød måske pisse negativ, men jeg er i SUPER humør, og virkelig motiveret.
Selvom der ikke er sket noget med vægten, så vælter det ikke den store stygge bamse her, jeg er meget glad for tiden, og det med motionen føler jeg bare som noget af det mest naturlige.
Min madpakker oser af sundhed, og jeg "sulter" mig selv lidt, i forhold til hvad jeg har haft med førhen i madpakken.
Men det supplere jeg så med jordbær og store humbler agurk.
I morgen skal jeg til KHB, og håber jeg måske kan få en løbetur i weekenden derovre.
Ha en super dag alle sammen

Knuser
En glad og posivtiv
Bamse
19 år12. maj 2005 kl. 06:21
re: Bamse græder
klø du bare på med motionen, så skal vægttabet nok komme!!! Du arbejder med benmusklerne og de er kroppens største muskler. De vokser lidt når du begynder på så meget motion ligesom din blodvolumen stiger en smule. Alt det påvirker vægttabet. Det går ikke så hurtigt, men tilgengæld er det en sund måde at gøre det på.
Hvis det går alt for langsomt, så prøv at tælle kcal bare i en dags tid eller 3, så får du et billede af om du alligevel spiser lidt for meget. Hvis du f.eks. spiser meget brød, pasta, ris mv, kan du godt komme til at indtage en del flere kcal end du selv tror...

Det lyder bare for lækkert med jordbærene. Send lige en bakke herop, hva:-)

Knus Eskimo
19 år12. maj 2005 kl. 07:16
Hej Bamse

Har du prøvet at bruge et målebånd i stedet... jeg er sikker på du har tabt centimetre i stedet for kilo denne gang, så meget som du motionerer. Husk på muskler vejer stadig mere end fedt.

Men klå da på.... du skal nok se resultater snart igen.

Knuz Marianne
19 år12. maj 2005 kl. 07:33
re: re: Bamse græder
Så så så så søde lille Bamse..... Kommer fluks med et lommetørklæde og tørre dine kønne blå øjne. Ikke græde nu vel. Sådan det var godt.
Frem med målebåndet og glem vægten lidt. Kik kosten lidt efter i sømmende evt. prøv at taste den ind et par dage herinde, for så kan du se hvor det evt er du får for lidt eller for meget og hvad du kan lave om på. Din motion ser meget flot ud. Det skal nok komme. Ngen taber sig meget i starten, andre lidt og nogen tager faktisk på i starten, men du står bare stille, hvilket nok vil sige at har spist lige så meget som du har forbrændt ;O((

Op på hesten igen og kom så videre. Ikke lad dette ødelægge din dag vel ;O)).

God tur til KBH i morgen og hils derover.

Knus Chiffi.
19 år12. maj 2005 kl. 08:28
Jamen altså.
Hej igen.
Marinanne: Ja jeg blev målt over hele kroppen i weekenden og vil ikke måle mig før om en måned igen.
Chiffi: Snøft, tak - øh taste kosten ind?? Det system har jeg ikke fattet en pind af endnu.
Eksimo: Fluks sender jeg en bakke jordbær op til dig søde, jeg har rimelig styr på kcal, og indtager ikke for meget, men tror også det har lidt at gøre med at jeg måske "kom" til at hygge mig for meget i weekenden *S*

Knuser
Bamse
19 år12. maj 2005 kl. 08:38
re: Jamen altså.
Taste det ind skulle da ikke være det store problem. Du begynder med at veje alt din mad som du spiser i løbet af dagen også dit vand for det hele skal være i gram. + du skriver alt din motion ned dvs. hvorlang tid du bruger i minutter. Så går du ind under mad og trykker på tast mad eller hvis du skal satte motion så går du ind under motion og trykker på tast motion. Sværere er det ikke. Har du stadig ikek forstået det helt så spøger du bare igen.
Til sidst når du har tastet det ind og trykket på gem så kan du gå ind under oversigt hvor du kan se din energifordeling eller du kan gå ind under info hvor du kan se om du får nok eller for meget elelr for lidt af det hele.
Håber du kan bruge det til noget.

Knus Chiffi.
19 år12. maj 2005 kl. 08:53
Det er da godt at du alligevel er i bamse-brumme-humør selv om vægten er stået stille. Det er muskler alt sammen du, store stærke mandemuskler i ben og lår og bagdel, det skal du da ikke være ked af, så der er røget en del fedt, men der er så kommet de der muskler, det er jeg sikker på,. for du er da myreflittig med din motion. Men jeg kender godt det der med at vægten står stille når man lige synes man har gjort det så godt - øv da også....nå men du suser bare videre, så skal det nok ses på vægten lige pludselig...Ha en skøn dag....:o)
19 år12. maj 2005 kl. 09:28
Hey Bamse

Ja det er da øv øv når vægten ikke har rykket sig siden sidst, men det er da super dejligt at den ikke er gået den forkerte vej - det kan jo også havde noget at gøre med alt den motion du har dyrket på det sidste ;o)
Men det er dejligt at du er i super humør og at du ikke er nede over at vægten ikke er faldet - jo jeg regner da også med at vi kan få løbet en tur her i weekenden.

Knuser fra smiley
19 år12. maj 2005 kl. 11:19
Bamsebammi...!!!
Nu ikke så ked, vel...Der kommer fluks en ordentlig stak MULDE-KLEENEX flyvende hele vejen til Odder...A' banen!!!!
Muskler vejer mere end fedt! Kan man sige det for tit, nej vel??? DERFOR kyl vægten ind under sengen og find den frem om 2 uger, eller måske først når du skal måles igen. -Gi' kroppen lidt tid til alle de kulturchok du gi'r den med løbeture, cykelture osv osv osv....*ss*

Dejligt at du alligevel har humøret med, men hvem kan andet med en Smiley ved sin side?

Knuzzer fra Mulde
19 år12. maj 2005 kl. 14:46
re: Bamsebammi...!!!
Sååååå Bamse... pipper tører øjnene med sin vinge.
Der er jo ikke noget ved slatne Bamser vel ???
De skal være lidt fyldige og ikke mindst spænstige. Og du er jo ved at BANKE muskler på kroppen iøjeblikket. Du løber, cykler og spæner bare derudaf.
Du har øget din blodmængde og med garanti også dine muskler. Så inden længe begynder du at svinde lige så stille - til det spænstige !!!!!!!

En stor pipsekrammer herfra pipper som synes du knokler utrolig flot afsted og er SIKKER på at du nok skal nå målet.

Krammer

Corina-pipsen
19 år12. maj 2005 kl. 15:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });