klø du bare på med motionen, så skal vægttabet nok komme!!! Du arbejder med benmusklerne og de er kroppens største muskler. De vokser lidt når du begynder på så meget motion ligesom din blodvolumen stiger en smule. Alt det påvirker vægttabet. Det går ikke så hurtigt, men tilgengæld er det en sund måde at gøre det på.
Hvis det går alt for langsomt, så prøv at tælle kcal bare i en dags tid eller 3, så får du et billede af om du alligevel spiser lidt for meget. Hvis du f.eks. spiser meget brød, pasta, ris mv, kan du godt komme til at indtage en del flere kcal end du selv tror...
Det lyder bare for lækkert med jordbærene. Send lige en bakke herop, hva:-)
Knus Eskimo
#2 af eskimo (slettet)
Snøft vræl tårer triller ned af min lille Bamsekind.
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL snøft.
på EN uge har vægten ikke flyttet sig en milimeter, nope overhovedet ikke, stod bundstille og viste 103,5 kg tak for kaffe din dumme dumme dumme idiotiske vægt.
Hmm, her har man ellers været ude at løbe efter en sød pige ti-hi, spist nogenlunde fornuftigt.
Mandag aften: Løb/gå 25 min.
Tirsdag cyklede 26 km
Onsdag morgen løb 15 min , cykelede 20 km i løbet af dagen.
I dag, cykler jeg 26 km når jeg skal hjem.
Okay, det første lød måske pisse negativ, men jeg er i SUPER humør, og virkelig motiveret.
Selvom der ikke er sket noget med vægten, så vælter det ikke den store stygge bamse her, jeg er meget glad for tiden, og det med motionen føler jeg bare som noget af det mest naturlige.
Min madpakker oser af sundhed, og jeg "sulter" mig selv lidt, i forhold til hvad jeg har haft med førhen i madpakken.
Men det supplere jeg så med jordbær og store humbler agurk.
I morgen skal jeg til KHB, og håber jeg måske kan få en løbetur i weekenden derovre.
Ha en super dag alle sammen
Knuser
En glad og posivtiv
Bamse