#2 af eskimo (slettet)
Dagens kosr og motion.
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Dagens kosr og motion.
Det ser rigtig godt ud. Du har fået gang i den sunde kost og en masse motion. Man har det så godt når man har være ude og træne!!!
Får du manden med ud på nogle af gåturene??
Heroppe er det desværre ikke godt vejr. 30 m/s og slud og hagl, ikke lige løbe/cykle-vejr, men jeg er jo også en rigtig motionscenter-junkie, så det gør ikke så meget.
Godt at se dig så godt igang.
Knus Eskimo
Får du manden med ud på nogle af gåturene??
Heroppe er det desværre ikke godt vejr. 30 m/s og slud og hagl, ikke lige løbe/cykle-vejr, men jeg er jo også en rigtig motionscenter-junkie, så det gør ikke så meget.
Godt at se dig så godt igang.
Knus Eskimo
19 år12. maj 2005 kl. 02:21
lhl1968
re: re: Dagens kosr og motion.
Nej min mand har ikke været med ude og da da jeg gør det om dagen mans han er på arbejde. Har har til gengæld været emd til at flytte kasser så lidt motion har han da også fået, men fra tirsdag skal han med ud og gå igen.
Problemet er også at han fåt hurtigt ondt når han går og kan slet ikke følge mit tempo, så jeg har sankket med han om at han skal lære at gå med mine gangstave da de jo aflaster hofter, knæ og ryg mens man går. Håber at det hjælper for han.
Har været inde og tjekke min kost her på siden og er bare nød til at lave den opm da jeg får formeget syreholdig kost (mættet) og det går jo ikke, så de næste par dage vil jeg prøve at ændre min kost lidt og prøve mig frem.
Vil også skære lidt ned på kød og prøve at lære mig selv at spise mere fisk (adder) Er ikke vild med ret meget fisk. :O((, men det er jo så sundt og jeg skal jo lære det når jeg bor herover ikk´;O))
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
Problemet er også at han fåt hurtigt ondt når han går og kan slet ikke følge mit tempo, så jeg har sankket med han om at han skal lære at gå med mine gangstave da de jo aflaster hofter, knæ og ryg mens man går. Håber at det hjælper for han.
Har været inde og tjekke min kost her på siden og er bare nød til at lave den opm da jeg får formeget syreholdig kost (mættet) og det går jo ikke, så de næste par dage vil jeg prøve at ændre min kost lidt og prøve mig frem.
Vil også skære lidt ned på kød og prøve at lære mig selv at spise mere fisk (adder) Er ikke vild med ret meget fisk. :O((, men det er jo så sundt og jeg skal jo lære det når jeg bor herover ikk´;O))
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år12. maj 2005 kl. 08:22
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: re: Dagens kosr og motion.
Sikke alle de knus du uddeler i dag.
Hmm. Fisk jamen det er slet ikke så slet, og du kan altrså finde nogle kanon fiskeretter på nettet eniro.dk søg under madlavning, jeg har fundet nogle med bla laks og ørred, hellefisk, og mums hvor det smager, det smager slet ikke af fisk, og det er jo ik så ring´ endda *S*
Magnum, er du da vimmer, mmmm del straks ud.
Kære Chiffi, man får altså ikke ret meget motion af at flytte kasser, så du skal sparke til ham, og få ham med ud og gå i et rask tempo, ved godt det er nemt at sige, men du/I har skrevet at dette er I fælles om, så skal I også være det, og ikke kun dig, for selvom du har succes, kan du jo ikke overskue at "passe" hans vægt også, du må give ham et lidt større skub og husk at tænke på dig selv.
Det er ikke så hårdt ment som det måske lyder, men bare et lille hint fra Bamsemand her.
Knuser
Bamse
Hmm. Fisk jamen det er slet ikke så slet, og du kan altrså finde nogle kanon fiskeretter på nettet eniro.dk søg under madlavning, jeg har fundet nogle med bla laks og ørred, hellefisk, og mums hvor det smager, det smager slet ikke af fisk, og det er jo ik så ring´ endda *S*
Magnum, er du da vimmer, mmmm del straks ud.
Kære Chiffi, man får altså ikke ret meget motion af at flytte kasser, så du skal sparke til ham, og få ham med ud og gå i et rask tempo, ved godt det er nemt at sige, men du/I har skrevet at dette er I fælles om, så skal I også være det, og ikke kun dig, for selvom du har succes, kan du jo ikke overskue at "passe" hans vægt også, du må give ham et lidt større skub og husk at tænke på dig selv.
Det er ikke så hårdt ment som det måske lyder, men bare et lille hint fra Bamsemand her.
Knuser
Bamse
19 år12. maj 2005 kl. 08:53
eskimo (slettet)
Fisk
Fisk er da det skønneste.
en laksekotelet på grillen med majskolber til, uhmmm.
Ovnbagt torsk med karry/æble sovs og ris
Ørred dampet med hvidvin og rodfrugter
Rejer vendt på en varm pande med hvidløg og chili.
en helt alm dansk rødspætte stegt og med persille, citron og nye kartofler.
Der er masser af muligheder!!! Gør dig selv den tjeneste at prøve lidt nyt. Du kan altid bruge en masse krydderier. Fisk mætter faktisk også mere end meget andet kød pga det højere proteinindhold og de sunde fedtsyrer. Og I må kunne få dem friske derover.
en laksekotelet på grillen med majskolber til, uhmmm.
Ovnbagt torsk med karry/æble sovs og ris
Ørred dampet med hvidvin og rodfrugter
Rejer vendt på en varm pande med hvidløg og chili.
en helt alm dansk rødspætte stegt og med persille, citron og nye kartofler.
Der er masser af muligheder!!! Gør dig selv den tjeneste at prøve lidt nyt. Du kan altid bruge en masse krydderier. Fisk mætter faktisk også mere end meget andet kød pga det højere proteinindhold og de sunde fedtsyrer. Og I må kunne få dem friske derover.
19 år12. maj 2005 kl. 09:21
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Dagens kosr og motion.
Hej chiffi
Ja din kost og mationsplaner ser bare super gode ud og nogle gange skal der jo også være plads til nogle upser og du er jo klar over det ;o)
Syntes også at det kører rigtigt godt for mig lige for tiden - en af mine kollegaer har lige tilbudt mig et stk. merci chokolade - og jeg takkede NEJ tak - ELSKER ellers merci chokolade, men nu vil jeg gerne havde at der sker noget på vægten, så jeg må heller holde igen ;o)
Forsæt den gode stil.
Knuser Smiley
Ja din kost og mationsplaner ser bare super gode ud og nogle gange skal der jo også være plads til nogle upser og du er jo klar over det ;o)
Syntes også at det kører rigtigt godt for mig lige for tiden - en af mine kollegaer har lige tilbudt mig et stk. merci chokolade - og jeg takkede NEJ tak - ELSKER ellers merci chokolade, men nu vil jeg gerne havde at der sker noget på vægten, så jeg må heller holde igen ;o)
Forsæt den gode stil.
Knuser Smiley
19 år12. maj 2005 kl. 11:43
Løbetræning: 15,30,90 min.
Morgenmad:
3 dl ylette, 40 g. havregryn og 25 g rosiner. 1/2 l. vand
Formiddag: 20 g. mandler, 1/2 l. vand, 2 store krus kaffe.
Frokost: rugbrød 140 g, kødpålæg 57 g, æg 49 g, tomat 65 g, romanesalat 14 g, agurk 21 g og vand 1/2 l.
Eftermiddag: Stavgang: 2,36 mile, 44,47,14 min, 212,3 kcal og 4996 skridt. 1/2 l. vand.
Seb eftermiddag: 2 skiver groft brød 40 g, romanesalat 12g, pølsepålæg 29 g, agurk 26 g og 1/2 l. vand.
Aftensmad: 183 g oskekød, selleri 90 g, rødbede 230 g, gulerod 26 g, løg 61 g, bladselleri 29 g, broccolistilk 47 g, blomkål 59 g og 1/2 l. vand.
Mens jeg sad og så "rent hjem" spiste jeg en magnum classic (ups).
Håber at i alle har nydt det kanongode vejr idag og at i har været ude og gå eller cykle.
Knus Chiffi.