#2 af Maddie (slettet)
YES!!
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: YES!!
Den slags elever SKAL belønnes! :-)
Venlig hilsen
Maddie
Venlig hilsen
Maddie
17 år23. oktober 2007 kl. 06:43
Dejlig glad (slettet)
*gg* Dejlig knægt....godt med lidt positiv opmærksomhed.
Jeg genkender fint situationen med at blive spurt om jeg er gravid eller hvor langt henne jeg er...puhhhh det er bare ikke rart.
Tillykke med vægttabet :-)
Jeg genkender fint situationen med at blive spurt om jeg er gravid eller hvor langt henne jeg er...puhhhh det er bare ikke rart.
Tillykke med vægttabet :-)
17 år23. oktober 2007 kl. 08:18
iakob
Jeps. Giv ham en pil opad :-)
På min arbejdsplads var der engang en ung kvinde sidst i tyverne/først i tredverne som ville lave fis med sin chef. Så midt i en meget travl periode hvor flere medarbejdere var forsvundet ud af projektet af forskelige årsager, fortalte hun chefen at hun var gravid.
Men den gav bagslag, fordi chefen fattede godt nok ikke joken, men sagde: "Jeg har godt nok set at du har taget lidt på og jeg spekulerede i om du var gravid!". Hold da ferie, vi andre grinede!!! Hun var i øvrigt ganske normalvægtig.
På min arbejdsplads var der engang en ung kvinde sidst i tyverne/først i tredverne som ville lave fis med sin chef. Så midt i en meget travl periode hvor flere medarbejdere var forsvundet ud af projektet af forskelige årsager, fortalte hun chefen at hun var gravid.
Men den gav bagslag, fordi chefen fattede godt nok ikke joken, men sagde: "Jeg har godt nok set at du har taget lidt på og jeg spekulerede i om du var gravid!". Hold da ferie, vi andre grinede!!! Hun var i øvrigt ganske normalvægtig.
17 år23. oktober 2007 kl. 09:15
Jeg er lærer og mine elever arbejder selv i grupper (voksne elever). Jeg skal hjælpe nogen af dem og jeg kan se at en af dem der sidder ved siden af kigger op og ned af mig, åh nej nu spørger han sikkert om jeg er gravid tænker jeg. Jeg har haft en del af den slags forespørgsler på det sidste og jeg haaader dem, det er så pinligt både for mig og for dem der spørger.
Men nej, knægten spørger fandme om ikke jeg har tabt mig :D
Det er sikkert bare for at score en god karakter, for jeg har kun tabt mig 1½ kg og jeg kan ikke selv se det. Men det er lige meget, det redede min dag og han får da helt sikkert en god karakter ;o)