Har ikke glemt jer,men...........

Du læser en tråd i debat > vægttab

Har ikke glemt jer,men...........
Har haft så mega tralvt de sidste 2 - 3 uger at der næsten ikke har været tid til så meget andet lige at kikke forbi herinde, men det har i vel opdaget allesammen.
Først velkommen til jer nye, håber at i alle får lige så meget glæde af denne side som jeg har fået. I får simpelthen ikke bedre venner/støtte andre steder end her.
Jeg har ikke haft så meget tid til at skrive mad/motionsdagbog den sidste uge, men begyndte igen igår.
men jeg har trænet 6 dage i sidste uge med 3 gange løb og 3 gange stavgang.

Mandag: Træningsløb: 13,38,21 min.
Morgenmad:
Ylette m/havregryn og rosiner. 1/2 l. vand.

Formiddag
20 mandler. 1/2 l. vand

Frokost: Bitte lille endeskive friskbagt mørkt futtibrød med smør (ups)
3 halve m/ magerpålæg, æg og tomat og romanesalat.
2 små skiver futtibrød med ost, tomat og romanesalat. 1/2 l. vand
1/2 l. cola light (ups igen)

Eftermiddag:
2 skiver mørkt futtibrød m/ost, kødpølse og romanesalat. 1/2 l. vand.

Aften: 1 steak m/karry og hvidløgspulver, wookstegte grove grøntsager + 1 dåse kokosmælk (lille).
Dessert: 2 små portioner jordbær, søddemiddel, fedtfattig fløde og skummet mælk. 1/2 l. vand, 1 1/2 glas rødvin.

Tirsdag:
Morgenmad: 3 dl ylette, 40 g havregryn, 25 g rosiner. 1/2 l. vand.

Stavgang: 2,63 mile, 236,6 kcal, 5569 skridt.

Formiddag: 20 g mandler. 1/2 l. vand.

Frokost: 4 halve m/mager pålæg, æg og tomat, agurk, romanesalat og urtesalt. 1/2 l. vand.
2 krus kaffe (for at få varmen)
1/2 l. vand.

Eftermiddag: 2 skiver grov futtibrød m/ ost, kødpølse, romanesalat og agurk. 1 l. vand.

Aften: 1 stor skrubbe, hvid sovs m/persille, 5 mellemstore kartofler. 1/2 l. vand.

Dette er fra denne uge.

Skal lige høre om der er nogen af jer der pga jeres træning også får problemer med jeres lænd og hvad i evt. gør for at undgå det?

Kommer til at synde i weekenden da vi skal til den årlig pinsefrokost både lørdag og søndag og kommer først hjem mandag, men har planer om at træne alligevel. Vil fx. løbe om mandagen som jeg plejer + jeg ved at min mand og jeg plejer at gå en tur når vi er i Kerteminde om søndagen. Vil prøve at drikke så meget vand som muligt + spise så meget grønt som muligt men jeg bestemmer jo ikke selv hvad der komemr på bordet da det er samskudsgilde, men det går nok. Så må jeg bare træne lidt ekstra i næste uge, ikk´?.

Vender tilbage i aften med dagens rapport.

Knus Chiffi.
19 år11. maj 2005 kl. 13:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });