jubi

Du læser en tråd i debat > vægttab

jubi
jubi har tabt 500 g siden sidste uge.. ifølge programmet skulle jeg have tabt 1 kg men det kan man vist ikke helt regne med.. hvad er jeres erfaring??
17 år21. oktober 2007 kl. 10:54
re: jubi
Først tillykke med de 500g.
Mit passer næsten, der er et par 100 g forskel....
Men jeg derimod er nu helt forvirret medhensyn til det at taste maden rigtigt ind...se evntuelt tråden "Svind" i kost forummet....

Men stort tillykke med de 500g, det er flot...
De bedste hilsner
julle
17 år21. oktober 2007 kl. 11:52
hej lundhansen

stort tillykke med det tabte.

mit passer ikke helt, men det er min egen skyld , havde en periode med travlhed, hvor alt ikke blev indtastet.
feks aftensmaden og så registret programmet selvfølgelig ikke det faktiske indtag.

men inden den periode passede det fint sammen.
jeg tror på programmet er meget præcis.
men du skal jo også tænke på at det sidste halve kilo evt kan være væske .

lise
17 år21. oktober 2007 kl. 14:33
ja og har været meget aktiv så nok også lidt muskler så ryger der nok lidt mere til næste uge.. det er så dejligt at have den side for det giver den opbakning jeg har brug for.
17 år21. oktober 2007 kl. 15:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });