energien bliver brugt:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

energien bliver brugt:-)
Hey
Jeg har fundet kuren mod tristhed... Motion!!!
I går blev det til 1 time og 45 min cardio
idag blev det til 12 min løb, 15, min step, maveøvelser, 20 min ellipse og en 75 min fatburner-time.
kroppen føles dejlig brugt men jeg føler mig godt tilpas. Så intet er så skidt at det ikke er godt for noget:-) Jeg får brændt nogle kalorier af.

Og så har jeg haft en skøn skøn oplevelse. Normalt betyder dårligt humør, usund mad, slik , kage, chips og sodavand i enorme mængder. Men denne gang er det lige omvendt. Jeg gider ikke spise. Skal kæmpe lidt med mig selv for at få spist mine 1500 kcal, og spiser dem som sund mad, magert fjerkræ, grøntsager, havregryn, frugt osv. Det er helt vidunderligt at kunne være trist uden at skulle blive endnu mere trist fordi man bare kyler elendig mad i hovedet. Tror de gode vaner er ved at gro fast:-)

Monika: hvordan går det med kalorietællingen?? Du lagde superflot ud!!
Judle: jeg kommer efter dig gør jeg. Du har et forspring på 1,8 kg, og det bliver ikke større, hehe.
Bamsebjørn: Supersejt gået med tilmeldingen. Glæder mig til at høre om det. Og glæder mig til at komme ned, så jeg selv kan deltage i nogle løb!!
Corina: 77 kg, det kører for dig, når først du er up and running er det svært at følge med dig:-)
Smiley: 1,4 kg, ja, men du har haft det superskønt, og med dit løberi og en sød bamse til at løbe bagefter og klaske dig lidt bagi, skal de nok ryge af igen!!!
Advogirl: Er sikker på vægten rykker endnu længere ned næste uge. Sejt gået med løberiet!! Det er en skøn fornemmelse, når man er helt flad bagefter.
Mulde: Sikke en flot tid, som jeg allerede har skrevet. Jeg kommer galopperende og jeg lovede at tage dig med. The 60'ies here we come!!
Chiffi: modigt at melde jer til programmet. Kan desværre ikke se det heroppe. Jeg er sikker på i nok skal få smidt nogle kg, når i har hinanden som støtte!!
Storesøs: det kører for dig. kg'ene ryger stille og roligt af. Hvaa, var det ikke noget at komme i gang med løberiet lige som mange andre herinde. Det er skønt!!!
Marianne: Det er helt vildt, så godt det går med dig!!! Jeg er sikker på hjertet kommer før du ved det. Han kan da slet ikke alde være, så dejlig lækker som du bliver!!
Emilie: håber du står imod lækkersulten!! Men så længe du dyrker godt med motion gør det ikke noget at forkæle sig lidt en gang imellem.

Jeg ved jeg har glemt nogen. Vi er efterhånden så mange herinde, men det betyder ikke at jeg ikke glæder mig over jeres successer. I er allesammen for seje og helt vidunderlige når man er lidt nede.

Knus Line
19 år11. maj 2005 kl. 00:42
Hej Eskimo.
Det går faktisk over alle forventninger med at få dem talt. Men med at få dem spist går knapt så godt. jeg har det rigtig elendigt i øjeblikket så jeg bliver dårlig lige så snart jeg prøver at spise noget andet end knækbrød. Men jeg havde lagt madplan for hele ugen og sen lå på 1450-1500 kalorier om dagen. Men jeg indrømmer at der bliver indtaget en hel del mindre lige for tiden.

Men det har da sat fut i systemet at jeg fik styr over det i sidste uge for jeg havde da tabt omkring 3 kg da jeg vejede mig i mandags.

Knuzzz Monika
19 år11. maj 2005 kl. 02:13
re: Hej Eskimo.
Hej Eskimo

Pyha sikken en masse motion du har fået dyrket og tankerne er vednt til noget positivt. Det er dejligt at læse at du ikke har droppet din sunde livsstil selvom det selvføælgelig er svært når man lige er blevet forladt. Men motion er rigtigt godt til at få ens humør op igen ik? Det hjælper i hvert fald også meget på mig.
Mange tak for de rosende ord, er også sikker på at de nok skal ryge af igen er i hvert fald godt i gang med en masse motion og sund kost.
Keep up the good work girl......

Knuser Smiley
19 år11. maj 2005 kl. 08:24
re: energien bliver brugt:-)
Hej Eskimo

Hvor er det bare dejligt at høre, at du har fundet den bedste måde at komme videre på. Det kræver viljestyrke ikke at hoppe tilbage i de gamle vaner, når man er trist. Jeg synes virkelig at det er godt gået.

Og jeg kan kun give dig ret, jeg burde løbe lidt mere. Man har det bare så godt efter en god løbetur.

StoreSøs
19 år11. maj 2005 kl. 10:53
Det er virkelig flot at du kan bruge den (negative) energi på en positiv måde. En fordel ved motionen er også at man bliver dejligt "blæst" igennem i hovedet, og at man bagefter er alt for træt til at tænke rigtigt. desuden er det også rigtigt godt at komme ud så man ikke bare sidder derhjemme og har ondt af sig selv. super flot, bliv ved med det ;)
Emilie, som tænker på dig..
19 år11. maj 2005 kl. 11:30
re: re: energien bliver brugt:-)
Hej Eskimo.
Er ked af at høre det med kærligheden, men også glad for at du har fundet en måde at komme over det istedet for at få et evt ædeflip som jeg jo nok havde gjort.

Håber at du kommer med til alle vores løb til næste år så vi kan mødes og løbe sammen med alle de andre tossede løber som vi har her på siden ;O)).

Pøj pøj med det hele.

Knus Chiffi.
19 år11. maj 2005 kl. 13:08
Kære Line,

Hvor er det bare dejligt at læse. Det er en rigtig god kur du der har fundet dig. Nu ved jeg ikke hvad det der cardio er, men det lyder hårdt det du laver.

Og ja, med alle dem, der løber herinde kan vi snart lave vores helt eget "madital.dk-hold" til de forskellige løbeevents, der er rundt omkring. Jeg skal f.ex. løbe Alt for Damerne med tøserne fra kontoret. Jeg har meldt mig på gå-holdet, men det kan da være man kan lunte lidt ind imellem.

Ha' en skøn dag oppe i det kolde nord.
19 år11. maj 2005 kl. 16:00
advogirl
cardio er kredsløbstræning, altså løb, cykling, romaskine, stepmaskine, crosstrainer. Alt hvor pulsen kommer godt op:-)
Det er hovedsageligt løb jeg dyrker, men der er også plads til det andet.
19 år11. maj 2005 kl. 23:01
Smeski-eskimo.. *sg*
Hejjj kære ven!

Dejligt at du har fundet lidt godt humør frem igen..og ikke mindst masser af motion, det er super godt gået af dig ;o) Og sikke en finer mail til os alle sammen, -du husker vist bedre end jeg ,med alle dem du nævner.. (Lur mig om du ikke laver notater..he he he)..
Super at de gode madvaner er ved at gro fast, hos mig sidder de desværre lidt løst endnu, men det er nu ikke alarmerende...Jeg er klar på at hoppe med i 60'erne, håber jeg kan følges med dig og ikke hænger i bremserne...

Knuzzer fra Mulde
19 år12. maj 2005 kl. 13:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });