Det går faktisk over alle forventninger med at få dem talt. Men med at få dem spist går knapt så godt. jeg har det rigtig elendigt i øjeblikket så jeg bliver dårlig lige så snart jeg prøver at spise noget andet end knækbrød. Men jeg havde lagt madplan for hele ugen og sen lå på 1450-1500 kalorier om dagen. Men jeg indrømmer at der bliver indtaget en hel del mindre lige for tiden.
Men det har da sat fut i systemet at jeg fik styr over det i sidste uge for jeg havde da tabt omkring 3 kg da jeg vejede mig i mandags.
Knuzzz Monika
#2 af Monika 24år (slettet)
Jeg har fundet kuren mod tristhed... Motion!!!
I går blev det til 1 time og 45 min cardio
idag blev det til 12 min løb, 15, min step, maveøvelser, 20 min ellipse og en 75 min fatburner-time.
kroppen føles dejlig brugt men jeg føler mig godt tilpas. Så intet er så skidt at det ikke er godt for noget:-) Jeg får brændt nogle kalorier af.
Og så har jeg haft en skøn skøn oplevelse. Normalt betyder dårligt humør, usund mad, slik , kage, chips og sodavand i enorme mængder. Men denne gang er det lige omvendt. Jeg gider ikke spise. Skal kæmpe lidt med mig selv for at få spist mine 1500 kcal, og spiser dem som sund mad, magert fjerkræ, grøntsager, havregryn, frugt osv. Det er helt vidunderligt at kunne være trist uden at skulle blive endnu mere trist fordi man bare kyler elendig mad i hovedet. Tror de gode vaner er ved at gro fast:-)
Monika: hvordan går det med kalorietællingen?? Du lagde superflot ud!!
Judle: jeg kommer efter dig gør jeg. Du har et forspring på 1,8 kg, og det bliver ikke større, hehe.
Bamsebjørn: Supersejt gået med tilmeldingen. Glæder mig til at høre om det. Og glæder mig til at komme ned, så jeg selv kan deltage i nogle løb!!
Corina: 77 kg, det kører for dig, når først du er up and running er det svært at følge med dig:-)
Smiley: 1,4 kg, ja, men du har haft det superskønt, og med dit løberi og en sød bamse til at løbe bagefter og klaske dig lidt bagi, skal de nok ryge af igen!!!
Advogirl: Er sikker på vægten rykker endnu længere ned næste uge. Sejt gået med løberiet!! Det er en skøn fornemmelse, når man er helt flad bagefter.
Mulde: Sikke en flot tid, som jeg allerede har skrevet. Jeg kommer galopperende og jeg lovede at tage dig med. The 60'ies here we come!!
Chiffi: modigt at melde jer til programmet. Kan desværre ikke se det heroppe. Jeg er sikker på i nok skal få smidt nogle kg, når i har hinanden som støtte!!
Storesøs: det kører for dig. kg'ene ryger stille og roligt af. Hvaa, var det ikke noget at komme i gang med løberiet lige som mange andre herinde. Det er skønt!!!
Marianne: Det er helt vildt, så godt det går med dig!!! Jeg er sikker på hjertet kommer før du ved det. Han kan da slet ikke alde være, så dejlig lækker som du bliver!!
Emilie: håber du står imod lækkersulten!! Men så længe du dyrker godt med motion gør det ikke noget at forkæle sig lidt en gang imellem.
Jeg ved jeg har glemt nogen. Vi er efterhånden så mange herinde, men det betyder ikke at jeg ikke glæder mig over jeres successer. I er allesammen for seje og helt vidunderlige når man er lidt nede.
Knus Line