Jeg måler kun hele cm og runder altid opad. Talje og lår har ændret sig radikalt fordi jeg har ændret målemetode. Efter jeg sendte det link ud til hvordan man måler ([url]eu.levi.com/customerservices/sizing_index_trs.aspx[/url]) så har jeg ændret målemetode en smule.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Overarm: 31 (-1)
Bryst: 97 (-1)
Talje 95 (-3)
Hofte: 102 (0)
Lår: 63 (+4)
Læg: 36 (0)
Jeg måler kun hele cm og runder altid opad. Talje og lår har ændret sig radikalt fordi jeg har ændret målemetode. Efter jeg sendte det link ud til hvordan man måler ([url]eu.levi.com/customerservices/sizing_index_trs.aspx[/url]) så har jeg ændret målemetode en smule.
Håber I andre er friske på en omgang måling.