Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)
Hello!

Vil jo bare lige berette, at jeg, ligesom Smiley var med til I Form løbet..det var en ganske hyggelig oplevelse.. ;o) Jeg havde håbet på at løbe på ca. 30 min, men var sikker på at det var lidt urealistisk. MEN tiden sagde knagme 29,35 min. da jeg løb i mål, så yipeee for en go' tur. :o) Det gik nu også lige ud det meste af vejen, undtagen lige en enkelt bakke... Og Smiley, yepper, jeg kom i mål før dig, men du gav den jo heller ikke hele armen, vel ;o) Jeg er spændt på dit Feminaløb senere på måneden, -det skal nok gå rigtigt godt. :o)
Nå ja, jeg var jo endda så heldig at "løbe ind i" de kæreste turtelduer, Bamse og Smiley...Sikke nogle søde mennesker, og sikke dejligt at få sat ansigter på nogle man har delt tanker med i ...ja, vel næsten et helt år...*ss* Det kan anbefales ;o)

Nok fra Mulde! Vægten kender jeg ikke så frygteligt meget til pt., men lur mig om jeg ikke kommer på den engang om en god uges tid. Nu skal der bare knokles på arb. resten af ugen..bvadr! Det hitter ikke, når der ligger en go' gang halsbetændelse og lurer, vel...(det var så "bonus'en ved løbet..æv æv æv)..

Kan I alle ha' en go' dag!

Knuzzer fra Mulde
19 år10. maj 2005 kl. 15:18
re: Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)
Hej Mulde

Ihhh hvor er i aktive allesammen. Hvordan gør I ??? Hvor længe har du løbetrænet ??

Jeg er bare SÅ misundelig (som jeg vist har skrevet gør).

Godt løbet.

Knuz Marianne
19 år10. maj 2005 kl. 15:21
re: re: Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)
Hey.
Superflot tid!!! Jeg nejer og bukker i respekt!
Hvaaaa, var det ikke omkring nu, jeg skulle give sig et ordentlig los bagi, og tage dig med ned i 60'ernes verden??? I så fald får du lige sparket med tilløb hele vejen heroppe fra:-)
Jeg må igang med et seriøst løbeprogram, så jeg kan følge med dig til næste år. 2 smækre tøser, der løber fra alle de andre, hihi.

Knus Eskimo
19 år10. maj 2005 kl. 19:33
re: Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)
Hej Mulde

Endnu engang tillykke med dit flotte resultat og NEJ jeg gav den ikke helt fuld speed med løberiet hihihihihih - men jeg håber også at jeg kan klare femina løbet på 30 min. Så det bliver jo spændende at se. Har løbet en gang i denne uge og skal også ud og løbe fredag. I aften skal jeg til step eller noget andet i centret - så det bliver spændende.

God bedring med halsen - håber ikke at du bliver nød til at ligge dig.......

Pas godt på dig selv Mulde og ja det var rart at sætte ansigt på dig også *s*
Knuser fra smiley
19 år11. maj 2005 kl. 08:18
re: re: Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)
Hello Mulde.

Jamen søde ven da, det var da også rart at møde dig, du er jo også rar indimellem *ggg*
He He så skulle jeg alligevel have væddet med Smiley om, at du rendte fra hende.
Vi ses til Silkeborgløbet, tror jeg nok hmmmmmmmm *sf*

Knuser
Bamse
19 år12. maj 2005 kl. 08:57
re: re: re: Mulde's I Form løb! ;o) (et rodet indlæg..*ggg*)
Jo Bamse du kommer da med til Silkeborgløbet. Jeg er også fuldt bestemt på at jeg skal med. Kom så lokke lokke lokke.......................

Knus Chiffi.
19 år12. maj 2005 kl. 09:03
He he he...
Ak ak ak, der er vist gået "løbegitis" i sitet her, tror jeg..Dejligt at vi sådan kan smitte hinanden i positiv retning. Marianne, -jeg startede med at løbe sidste år i april, tror jeg. Jeg satte mig for, at jeg MÅTTE ku' lære at løbe og måske også lære at lide det en lille bitte smule..Og ja, det er faktisk lykkes ret godt, synes jeg. Du kan få et løbeprogram på dourun.dk, der også er for begyndere. Jeg har ikke løbet efter noget bestemt, men startede på løbebånd, 2 min. løb, 5 min gang, 2 løb, 4 gang, 2 løb 3 gang osv osv og så satte jeg lige så stille løbetiden op, mens jeg holdt pausen (gang) på 2 min...Det virkede fint en måneds tid og så smuttede jeg faktisk rundt om søen med kun 1-2 pauser (4,4 km). Prøv det, måske virker det også for dig, men tag hensyn til astmaen, ikke også..

ESKIMO! Tak for sparket! Motionsmæssigt virker det ikke før næste uge, da jeg nu skal arb. resten af ugen og der gik ged i det de 2 gange jeg skulle afsted. MEN fra mandag, muligvis søndag er jeg forhåbentligt klar igen. Kom bare med på løbevognen, det ku' være SÅ fedt at samle et hold næste år til et af løbene, ikke sandt. *ss*
SMILEY: Selvfølgelig gi'r du den gas til det næste løb og når på 30 eller derunder...men nu ikke for langt ned, vel..hi hi hi..skulle jo gerne følge med dig ;o)

Bamse og Chiffi, på med skoene, så vi kan melde os til i løbet af sommeren, -det skal nok blive hyggeligt..Og så kan vi jo lige ta' turen til "Skymountain" samtidigt, ikke sandt...Bli'r dog nok som vandretur, tror jeg jeg kan love...

NOK FRA MIG! Ha' en dejlig dag alle sammen!

Knuzzer Mulde, der stadig har en hals der driller!
19 år12. maj 2005 kl. 12:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });