kan desværre ikke sende dig mails fortiden da min mand er ved at reinstallere min pc. Jeg er frisk på at være med til løbet i august og så være med til at løbe fast hvergang der er et løb. Har fået blod på tanden nu. Er ude og løbe træne 3 gange om ugen og stavgang 2 - 3 gange om ugen. Idag skulle jeg så have været ude og stavgange med det står bare ned herover så det bliver til 45 min på steppen istedet for men det er vel også godt nok, er det ikke? Skriver en mail lige så snart den er oppe og køre igen, så kan vi snakke videre om det.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er frisk på at være med til løbet i august og så være med til at løbe fast hvergang der er et løb. Har fået blod på tanden nu.
Er ude og løbe træne 3 gange om ugen og stavgang 2 - 3 gange om ugen.
Idag skulle jeg så have været ude og stavgange med det står bare ned herover så det bliver til 45 min på steppen istedet for men det er vel også godt nok, er det ikke?
Skriver en mail lige så snart den er oppe og køre igen, så kan vi snakke videre om det.
Knus Chiffi.