"Skal vi lære hinaden bedre at kende?" - tråd

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: "Skal vi lære hinaden bedre at kende?" - tråd
Hej Helle :-)

Mit firma er et vikarbureau indenfor sundhedssektoren så det meste af min tid går med det.
Jeg har været inde på din hjemmeside og hold da op hvor er du....kreativ...*ss*. Du kan virkelig noget med dine hænder og fantasi. Du virker som et utroligt varmt og rummeligt menneske :-)
17 år12. oktober 2007 kl. 15:13
Helle: din hjemmeside
Jeg bruger firefox browseren - ret udbredt, gratis browser. Din hjemmeside virker vist ikke efter hensigten til den browser.

De danske specialtegn bliver for eksempel ikke vist rigtigt ("række" bliver til "række"). Desuden er der slet ingen menuer eller anden funktionalitet. Tænkte at du gerne ville vide det.
17 år12. oktober 2007 kl. 19:40
re: Helle: din hjemmeside
Hej iakob
Jeg ved desværre godt den er lidt træls med Firefox - aner ikke hvad der er gået galt! :( Det var nærmest "over-night" den blev underlig ...
Den må blive sådan indtil videre, for skal til at lave en ny og så håber jeg den fungerer optimalt!
17 år13. oktober 2007 kl. 18:23
Tak for dine fine ord DejlgGlad :D
Det varmer at få at vide...
17 år13. oktober 2007 kl. 18:24
Hej Pernille
Måtte jo lige se din dreng ;) - og sikke et vidunder i har fået jer?! :P
Følte mig helt hjemme da du nævnte Kolding Storcenter. Der har jeg skisme været mange gange HI HI (Jeg er opvokset i Viuf, hvis det siger dig noget?)
PØJ PØJ med vægttabet :D
17 år13. oktober 2007 kl. 18:31
Hejsa Helle..
Ja han er bare super dejlig, han er ox mors lille guldklump.. :-)

Ja jeg kender godt viuf.. Dejligt med nogle fra "området"! :-)

Storcentret går man aldrig fejl af, der er jeg godt nok ox tit, der er jo alt hvad man skal bruge og så på samme sted.. :-)
17 år14. oktober 2007 kl. 20:23
Jeg må også indrømme, at vi tager ofte derned når der skal handles tøj, sko el. andet :D Så who knows, måske vi er stødt på hinanden... HÆ HÆ
17 år15. oktober 2007 kl. 20:28
Hejsa jeg bor også ved århus, jeg er 27 og har en datter på 6 år og bor i tranbjerg j. sammen med min mand, mit stor projekt er også mit vægtab, og så kan jeg se at jjeg har lidt af de samme interesser som du, jeg er ny her inde så håber at finde nogen at skrive med
17 år24. oktober 2007 kl. 09:18
Hejsa jeg bor også i århus området jeg bor i tranbjerg j. er 27 år og skal også tabe mig en del må man sige jeg prøver på at finde nogen der bor i samme område som jeg for det kunne jo være at vi lærte hinanden at kende og kunne mødes engang til noget motion. og på den måde støtte hinanden
17 år24. oktober 2007 kl. 09:23
Velkommen til Pbanga.
Du er kommet til det rigtige sted. Her er fyldt med dejlige mennesker.

Du skriver i din dagbog at du har svært ved at komme igang. Hvis der er et råd, som jeg skal give dig, så er det at du skal arbejde aktivt på at blive motiveret. Det kan gøres på mange måder: læs eller se tv om andre som taber sig, læs eller se tv om motion, vær aktiv her på forummet - både med råd, status og spørgsmål, find gode, sunde opskrifter, sæt dig ind i sunde spisevaner (de 6 kostråd fra sundhedsstyrelsen er et godt start) og tast din mad ind her på siden.

Hvis du har problemer med motivationen, så lad være med at gå for hårdt igang fordi det kan der kun komme nederlag ud af. Sæt f.eks. dit mål til "ingen vægtændring" i de næste 14 dage og følg så din daglige kost og vægt - og også gerne mål her på madital. Jeg er villig til at vædde på at hvis du tænker over hvad du spiser, men ikke stiller krav til dig selv, så taber du dig alligevel en smule over de 14 dage.

Hvis du decideret søger 100+ personer at kunne følges med, så kan du starte en tråd om det. Men det kunne så være en god idé at lade nogle forhenværende 100+ personer snakke med og komme med råd.
17 år24. oktober 2007 kl. 12:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });