#2 af bruger slettet
Kan jo ikke komme uden om det!!!!!!!!!!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Kan jo ikke komme uden om det!!!!!!!!!!
Godmorgen smiley, du passer til dit navn, et smil selv om vægten er gået op, sådan skal det være, og du har jo fået pudset løbeskoene og er på den igen. Det er bare så irriterende når det går den forkerte vej, men du siger jo selv at du har hygget dig med mad og drikke, så ja, man ved det jo godt ikke? Og så er vægten altså en sær størrelse, som jeg nogen gange tror der er gået "poltergeist" i sådan som den svinger op og ned.... flot du stadig er i højt humør, sådan skal det være. Ha' en skøn dag.
19 år10. maj 2005 kl. 09:09
lhl1968
Ja det er surt når vægten går den vej, men mon ikke det er en blanding af muskler, væske og god mad ;O))
Det er ikke fedt det hele fordi så tror jeg virkelig at du skulle have grovædt og det kan jeg ikke tro om dig.
Ville have sendt dig en mail igår men min mand er ved at reinstallere min pc, så du må vente lidt med den endnu.
De ekstra kg du har taget på skal nok forsvinde hurtigt fordi du er jo ved at have en høj forbrænding med al den træning du laver.
Knus Chiffi.
Det er ikke fedt det hele fordi så tror jeg virkelig at du skulle have grovædt og det kan jeg ikke tro om dig.
Ville have sendt dig en mail igår men min mand er ved at reinstallere min pc, så du må vente lidt med den endnu.
De ekstra kg du har taget på skal nok forsvinde hurtigt fordi du er jo ved at have en høj forbrænding med al den træning du laver.
Knus Chiffi.
19 år10. maj 2005 kl. 09:11
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Du er dejlig smiley
Godmorgen til dig også.
Jamen altså, du er jo heldigvis ikke slået ud af det, og er godt igang igen, trods hyggen.
Jeg skal nok heppe på dig og sørge for at du kommer til at løbe lidt i pinsen *S*
Heldigvis kan vi alle jo støtte hinanden herinde i det godt selskab.
Så keep on girl, ved du kan, og ved du vil - du er jo stærk som en hest.
Knuser
Bamse
Jamen altså, du er jo heldigvis ikke slået ud af det, og er godt igang igen, trods hyggen.
Jeg skal nok heppe på dig og sørge for at du kommer til at løbe lidt i pinsen *S*
Heldigvis kan vi alle jo støtte hinanden herinde i det godt selskab.
Så keep on girl, ved du kan, og ved du vil - du er jo stærk som en hest.
Knuser
Bamse
19 år10. maj 2005 kl. 09:22
Marianne starter forfra (slettet)
Jeg føler med dig smiley .... jeg frygter også næste vejning på onsdag.... jeg ved jeg har syndet lidt med pointregnskabet, det der med at regne marmelade og fedtstof ud ... uhh det er ikke ret tit jeg gør det.
Jeg håber jeg kan har det samme gode humør som dig, på onsdag. Du ved jo at du har hygget dig, du har motioneret, og som nogle af de andre skriver, muskler vejer jo også. Har du prøvet at måle dig i stedet ??? det kan jo være der er forsvundet nogle centimer nogle steder i stedet.
Men vi kører jo bare fortsat der ud af med det gode arbejde, andet kan vi jo ikke.
Knuz Marianne
Jeg håber jeg kan har det samme gode humør som dig, på onsdag. Du ved jo at du har hygget dig, du har motioneret, og som nogle af de andre skriver, muskler vejer jo også. Har du prøvet at måle dig i stedet ??? det kan jo være der er forsvundet nogle centimer nogle steder i stedet.
Men vi kører jo bare fortsat der ud af med det gode arbejde, andet kan vi jo ikke.
Knuz Marianne
19 år10. maj 2005 kl. 10:28
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Kan jo ikke komme uden om det!!!!!!!!!!
Hej Marianne
Ja jeg ved godt at muksler vejer mere end fedt og jo jeg måler mig ca. hver 4 uge og der kan jeg se mange cm forsvinde så det er jo super fedt - tror også nogle gange at man er tilbøjelig til at fokuserer for meget på vægten.....
Mange tak for alle jeres svar - det er dejligt at havde jer at skrive med, I er også med til at gøre det hele nemmere....
Knuser smiley
Ja jeg ved godt at muksler vejer mere end fedt og jo jeg måler mig ca. hver 4 uge og der kan jeg se mange cm forsvinde så det er jo super fedt - tror også nogle gange at man er tilbøjelig til at fokuserer for meget på vægten.....
Mange tak for alle jeres svar - det er dejligt at havde jer at skrive med, I er også med til at gøre det hele nemmere....
Knuser smiley
19 år10. maj 2005 kl. 10:46
Muldebeerg
Smiley!
Keep up the good work..Vægten kan jo lide at drille i ny og næ, så tag det ikke så tungt..Selvom jeg godt ved at det er vildt irriterende og æv æv æv, når den ta'r fusen SÅ meget på en....Du er jo stadig godt igang, så jeg er sikker på der er et supergodt resultat i vente mandag efter pinse..
Knuzzer Mulde
Knuzzer Mulde
19 år10. maj 2005 kl. 15:10
Ja så var jeg jo til vejning i går og jeg havde jo regnet med at vægten var steget noget, da jeg har hygget mig med dejlig mad og drikke siden onsdag. Hmmmmmm ja jeg må nok indrømme at jeg fik lidt af et "chok" da jeg så at jeg havde taget 1,4 kg på - JA I LÆSTE rigtigt.
Kan ikke forstå at jeg ikke kan tillade mig at spise anderledes nogle dage uden at det kan ses på vægten - for jeg har jo også dyrket motion hver eneste dag!!!!!!
Da jeg kom hjem fra vejningen tog jeg mit løbetøj på og løb en tur på 30 min. og i dag har jeg taget cyklen på arbejdet. Nu er der så 14 dage til næste vejning p.g.a. pinsen, så der skal jeg virkelig havde tabt det som er taget på i denne uge.
forsat god dag
Knuser fra smiley - som trods alt er i super humør ;o)