Bamse vinker

Du læser en tråd i debat > vægttab

Bamse vinker
og råber Hej fra Århus *S*
Jeg har ikke været inde et par dage, og skal da godt nok lige love for, at der har været gang i debatten.
Derfor svarer jeg lige på denne måde:
Advogirl - Tillykke med de 600 g.
Eskimo - Hvor er jeg ked af at høre lykken ikke tilsmilede dig, håber I kommer igen, og tillykke med du mangler lidt over en meter af dig selv.
Smiley - Godt løbet - keep on sweet girl
Corina - Hvor er du henne?
Judle: Skriv alt det du vil, og skriv når du er ked af det, kan godt forstå dit humør svinger, og husk vi er her hos dig, så skriv og græd ud når du har brug for det, og tillykke med det flotte vægttab.
Alle herinde som jeg ikke har henvendt mig til, I er bestemt ikke glemt.

Jeg var i aftes en tur ude at løbe, en tur på tyve min, mest løb og dog også lidt gang, men som sagt mest løb, og i dag kan jeg mærke at det ikke gør så ondt, som det har gjort i mine ben.
Jeg har taget cyklen med i toget her til morgen, og cykler derfor mine 26 km hjem.
Har jo været på sjælland, og har hygget mig lidt med noget godt mad og min søde kæreste, det skulle jo helst ikke ses på vægten torsdag, at man lige har fået lidt ekstra indenbords.
Dog kunne jeg mærke her til morgen, at mine arbejdsbukser snart skal skiftes til et nummer mindre.
Nå, men jeg stopper nu ellers ender det jo bare med en helt roman *GG*
Ha en super dejlig dag.

Knuser
En motiveret Bamse
19 år10. maj 2005 kl. 06:21
re: Bamse vinker
Et Hej fra Hvidovre *s*

Sådan du er da blevet helt vild med det løb var???????? Syntes at det er flot at du næsten løb hele vejen og du må havde rigtig god tur hjem i eftermiddag - det er noget af en cykeltur søde....... Er også på cykel i dag har jo 16 km hver vej. Håber at vægten er sød ved dig torsdag.

Knuser Smiley
19 år10. maj 2005 kl. 08:46
re: re: Bamse vinker
Hej bamse

Tak for dit tillykke. Det er flot at du så hurtigt er blevet en superløber - Kipketer-Bamse - bliver måske dit nye nick...*S* Dejligt at høre at bukserne er blevet for store, det er da der man virkelig kan mærke at det hjælper ikke?
19 år10. maj 2005 kl. 09:13
re: re: Bamse vinker
Hej Bamse.
Undskyld at du ikke fik mail igår men min mand er ved at reinstallere min pc, så jeg nåede det ikke lige, men lige så snart han er færdig så skriver jeg.
Du ender da med at komme i top form skal jeg lige love for. Godt gået.
jeg selv går og venter på at det skal holde op med at regne så jeg kan gå en stavgangtur ellers må jeg en tur op på stepperen ;O)).

Knus Chiffi.
19 år10. maj 2005 kl. 09:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });