Hvordan mon jeg ændrer min slutvægt??

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvordan mon jeg ændrer min slutvægt??
Jeg har jo indtastet en slutvægt. Altså det, jeg skal veje når jeg har tabt mig alle kg.

Hvordan ændrer jeg den..... Jeg kan se på mit BMI at jeg har været lidt hård ved mig selv - jeg skulle jo ikke gerne ende som undervægtig.....

Jeg kunne godt tænke ig at ændre den, for ellers passer kurven jo ikke....

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 22:59
re: Hvordan mon jeg ændrer min slutvægt??
Hej Judle!
Du går op under datoen, lige i hjørnet til venstre. Klikker på datoen og ændrer den til din slutdato. Derefter går du ind under mad og skriver din slutvægt ovre i højre side under "min vægt, eller dagens vægt"..husker ikke helt hvad den hedder. Når du så opdaterer og vælger dags dato igen, så skulle du gerne kunne se ændringen på din kurve.

Håber ikke ovennævnte var helt uforståeligt!

Knuzzer Mulde
19 år10. maj 2005 kl. 09:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });