#2 af eskimo (slettet)
Et underligt humør
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Et underligt humør
Søde Judle
Den slags skal dder også være plads til her. Jeg har også selv lige skrevet et indlæg om andet end vægttab.
Så længe vores humør bliver påvirket bliver vægten desværre også ofte påvirket, så selvfølgelig er det helt ok at skrive.
Jeg håber virkelig for jer at det ikke er kræft og at den bliver fjernet uden komplikationer. Se på det positive, knuden er isoleret og hun bliver hurtigt opereret. Hun er kun 47 så hun har stadig en ung sund krop til at stå imod med.
Jeg sender en masse positive tanker til dig.
masser af knus Eskimo
Den slags skal dder også være plads til her. Jeg har også selv lige skrevet et indlæg om andet end vægttab.
Så længe vores humør bliver påvirket bliver vægten desværre også ofte påvirket, så selvfølgelig er det helt ok at skrive.
Jeg håber virkelig for jer at det ikke er kræft og at den bliver fjernet uden komplikationer. Se på det positive, knuden er isoleret og hun bliver hurtigt opereret. Hun er kun 47 så hun har stadig en ung sund krop til at stå imod med.
Jeg sender en masse positive tanker til dig.
masser af knus Eskimo
19 år9. maj 2005 kl. 23:09
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Et underligt humør
Hej Judle
Som Eskimo også skriver så skal der jo også være plads til at skrive andet end om vægtab, for selvfølgelig påvirker det ens humør, spisevaner m.m. Du skal vide at jeg tænker meget på dig og håber virkelig det bedste for jer. Men du skal vide at du altid kan skrive til os uanset hvad der er - vi skal nok være der og støtte dig.
Pøj pøj med din mor.
Mange tanker og knus fra Smiley
Som Eskimo også skriver så skal der jo også være plads til at skrive andet end om vægtab, for selvfølgelig påvirker det ens humør, spisevaner m.m. Du skal vide at jeg tænker meget på dig og håber virkelig det bedste for jer. Men du skal vide at du altid kan skrive til os uanset hvad der er - vi skal nok være der og støtte dig.
Pøj pøj med din mor.
Mange tanker og knus fra Smiley
19 år10. maj 2005 kl. 08:39
bruger slettet
re: Et underligt humør
Kære Judle,
Det gør mig ondt på dine vegne - og det er noget skidt. Det gode i det er, at HVIS det er kræft, så er der rigtig gode chancer for at blive helbredt, og du skriver knuden er isoleret, så er det jo endnu bedre. Men selvfølgelig spekulerer man og du skal bare skrive om det her, for det er der som de andre skriver selvfølgelig også plads til. Det er jo sådan med et forum som det her, at man lærer hinanden at kende på godt og ondt, og man føler at det at man har vægttab til fælles, ja så er der også forum for at dele sorger og glæder, op heldigvis er det da sådan.
Prøv at tænke positivt, selv om det er svært. Du skal ikke miste din mor nu, men din mor har nok brug for al den støtte og opmuntring hun kan få, for det er jo svær tid hun går i møde, i hvert fald indtil der kommer en endelig diagnose.
Jeg har et familiemedlem der har fået konstateret en stor knude ved lungen og den kan IKKE opereres, så der er kun kemo tilbage. Alligevel er han sikker på, at han nok skal komme ud på den anden side og blive helt rask - og jeg tror at det er det halve arbejde - frygten gnaver og tærer, derfor prøv at se alt det positive der er og giv det videre til din mor.
Bare et par tanker fra mig, som jeg håber kan hjælpe lidt.
Stort knus til dig.
Det gør mig ondt på dine vegne - og det er noget skidt. Det gode i det er, at HVIS det er kræft, så er der rigtig gode chancer for at blive helbredt, og du skriver knuden er isoleret, så er det jo endnu bedre. Men selvfølgelig spekulerer man og du skal bare skrive om det her, for det er der som de andre skriver selvfølgelig også plads til. Det er jo sådan med et forum som det her, at man lærer hinanden at kende på godt og ondt, og man føler at det at man har vægttab til fælles, ja så er der også forum for at dele sorger og glæder, op heldigvis er det da sådan.
Prøv at tænke positivt, selv om det er svært. Du skal ikke miste din mor nu, men din mor har nok brug for al den støtte og opmuntring hun kan få, for det er jo svær tid hun går i møde, i hvert fald indtil der kommer en endelig diagnose.
Jeg har et familiemedlem der har fået konstateret en stor knude ved lungen og den kan IKKE opereres, så der er kun kemo tilbage. Alligevel er han sikker på, at han nok skal komme ud på den anden side og blive helt rask - og jeg tror at det er det halve arbejde - frygten gnaver og tærer, derfor prøv at se alt det positive der er og giv det videre til din mor.
Bare et par tanker fra mig, som jeg håber kan hjælpe lidt.
Stort knus til dig.
19 år10. maj 2005 kl. 09:20
Muldebeerg
Hej Judle!
Skriv du bare om alt hvad der lige sker omkring dig. Det skal du nu altså ikke "undskylde" på nogen måde. Jeg er ked af at høre, at det stadig ikke er helt afklaret med din mor, men ja, som de andre siger, så tror jeg I skal se positivt på, at det er en isoleret knude. Det kræver mange tanker og megen energi, den periode I alle nu skal igennem, men jeg er sikker på, at I nok skal støtte hinanden hele vejen og komme hele ud på den anden side. Rigtig go' bedring med hende - forstår godt, du har et "underligt" humør, -men det skal der også være plads til, ikke sandt.
Masser af knus og tanker fra Mulde
Masser af knus og tanker fra Mulde
19 år10. maj 2005 kl. 09:53
annap (slettet)
re: re: Et underligt humør
Hej Judle
Det er bare en ØV situation du står I lige nu. Samtidig med, at du naturligvis er bange og enormt ked af det, skal du også være der for din mor. Og det kan være rigtig svært, når man også selv har det skidt. Jeg synes, det er fint, at du hælder af her på siden. Selvfølgelig hjælper det at have nogen at tale med, men mange gange hjælper det også rigtig meget bare at skrive sine tanker ned. Det kunne du jo også praktisere uden for dette forum. Skriv ned, hvordan du har det hver dag. Det hjælper til at få styr på følelserne.
Jeg føler med dig. Og held og lykke med din mor.
Knus Anna
Det er bare en ØV situation du står I lige nu. Samtidig med, at du naturligvis er bange og enormt ked af det, skal du også være der for din mor. Og det kan være rigtig svært, når man også selv har det skidt. Jeg synes, det er fint, at du hælder af her på siden. Selvfølgelig hjælper det at have nogen at tale med, men mange gange hjælper det også rigtig meget bare at skrive sine tanker ned. Det kunne du jo også praktisere uden for dette forum. Skriv ned, hvordan du har det hver dag. Det hjælper til at få styr på følelserne.
Jeg føler med dig. Og held og lykke med din mor.
Knus Anna
19 år10. maj 2005 kl. 09:55
For små 14 dage siden fik min mor konstateret at hun har en knude i underlivet på 12x12 cm. Det var meget skræmmende at få at vide. Der var mange tanker i mit lille hoved. Er den godartet eller ondartet? Hvor hurtigt kan hun få den fjernet? Skal min mor mon dø fra mig så tidligt? Jeg mener - hun er kun 47 år... Uha, man gør sig mange tanker.
I dag har hun så fået svar på nogle blodprøver. De var ikke gode, men de vil ikke sige om de mener det er kræft. På onsdag skal hun til undersøgelse på hospitalet og derefter regner vi med, at hun hurtigt kan blive opereret.
Jeg sidder bare og er i sådan et underligt humør. Hvad skal der ske, mon?
Jeg ved godt, at der ikke er andet at gøre end at vente. Det gode er, at knuden er isoleret, og at den derfor ikke skulle kunne brede sig til andre dele af kroppen. Men alligevel...... det er SÅ skræmmende.
Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg mere skal skrive - jeg havde bare lige brug for at få skrevet nogle tanker ned.
Knus Judle