Søde Judle
Den slags skal dder også være plads til her. Jeg har også selv lige skrevet et indlæg om andet end vægttab.
Så længe vores humør bliver påvirket bliver vægten desværre også ofte påvirket, så selvfølgelig er det helt ok at skrive.
Jeg håber virkelig for jer at det ikke er kræft og at den bliver fjernet uden komplikationer. Se på det positive, knuden er isoleret og hun bliver hurtigt opereret. Hun er kun 47 så hun har stadig en ung sund krop til at stå imod med.
Jeg sender en masse positive tanker til dig.
masser af knus Eskimo
#2 af eskimo (slettet)
For små 14 dage siden fik min mor konstateret at hun har en knude i underlivet på 12x12 cm. Det var meget skræmmende at få at vide. Der var mange tanker i mit lille hoved. Er den godartet eller ondartet? Hvor hurtigt kan hun få den fjernet? Skal min mor mon dø fra mig så tidligt? Jeg mener - hun er kun 47 år... Uha, man gør sig mange tanker.
I dag har hun så fået svar på nogle blodprøver. De var ikke gode, men de vil ikke sige om de mener det er kræft. På onsdag skal hun til undersøgelse på hospitalet og derefter regner vi med, at hun hurtigt kan blive opereret.
Jeg sidder bare og er i sådan et underligt humør. Hvad skal der ske, mon?
Jeg ved godt, at der ikke er andet at gøre end at vente. Det gode er, at knuden er isoleret, og at den derfor ikke skulle kunne brede sig til andre dele af kroppen. Men alligevel...... det er SÅ skræmmende.
Jeg ved egentlig ikke helt hvad jeg mere skal skrive - jeg havde bare lige brug for at få skrevet nogle tanker ned.
Knus Judle