#2 af Joanmaria (slettet)
mandagsstatus
Du læser en tråd i debat > vægttabJoanmaria (slettet)
re: mandagsstatus
Hold da helt k...
Det er over 1 meter!!!!
Godt gået, ven.
Knus Judle
Det er over 1 meter!!!!
Godt gået, ven.
Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 22:23
StoreSøs (slettet)
Hej Eskimo
Det er bare suber flot.
31,5 kg i alt - det er helt vildt.
Når jeg tænker på at man godt kan se mine 3 kg, så må det være en kæmpe forandring at have tabt 31,5 kg.
Jeg synes virkelig at det er godt gået.
StoreSøs
Det er bare suber flot.
31,5 kg i alt - det er helt vildt.
Når jeg tænker på at man godt kan se mine 3 kg, så må det være en kæmpe forandring at have tabt 31,5 kg.
Jeg synes virkelig at det er godt gået.
StoreSøs
19 år10. maj 2005 kl. 08:27
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: mandagsstatus
Hej Eskimo
Dejligt at høre fra dig og det er nogle SUPER flotte resultater du har at vise. Tænk ikke på at du ikke svarer vores indlæg, bare det er du er her det er det som betyder noget.
Knuser og tanker fra Smiley
Dejligt at høre fra dig og det er nogle SUPER flotte resultater du har at vise. Tænk ikke på at du ikke svarer vores indlæg, bare det er du er her det er det som betyder noget.
Knuser og tanker fra Smiley
19 år10. maj 2005 kl. 08:34
lhl1968
re: re: re: mandagsstatus
der skal være plads til alt også sorgedage så bare giv dig tid.
Godt at vægten stadig går den rigtige vej. Er bare så stolt af dig.
Stort stort tillykke fra mig.
Knus Chiffi.
Godt at vægten stadig går den rigtige vej. Er bare så stolt af dig.
Stort stort tillykke fra mig.
Knus Chiffi.
19 år10. maj 2005 kl. 09:19
bruger slettet
Hold da op, det er da centimeter der vil noget hva? Hvor er det bare flot og over 30 kilo på bare 9 måneder, jeg er da helt målløs, men det med centimeterne, det er da helt vildt. Så selv du er lidt kærsteked, så må du da være ved at revne af stolthed over dig selv, det ville jeg være, hvis jeg var dig. "Stort 5-tal" til dig....:o))
19 år10. maj 2005 kl. 09:35
vægten: 73,0 minus 700 g på en uge minus 31,5 kg på 9 mdr!!!
mål
overarme: d. 9. august: 39 cm idag: 29 cm minus 10 cm
Lår: d. 9. august: 70 cm idag: 58 cm minus 12 cm
talje d. 9. august: 112 cm idag: 75 cm minus 37 cm!!!
hofte d. 9. august: 120 cm idag: 100 cm minus 20 cm
bryst d. 9. august: 118 cm idag: 92 cm minus 26 cm
Det hjælper godt nok noget på humøret!! Og tak for alle jeres søde kommentarer. Jeg vælger også at sige at sige, at hvis det virkelig skal være os, så støder vores veje sammen igen. Giver mig selv et par dage til at være ked i, det skal også til, og så skal jeg videre.
Jeg orker ikke lige at svarer på alle indlæggende, men de er læst, og jeg synes i er for seje allesammen!!!
Flot vægttab til jer allesammen Bamse, Advogirl, Corina, Marianne, Judle (godt at se du er i fuld hopla igen!!)
5 km på 31 min er altså en ganske god tid Smiley. Tillykke. Jeg håber jeg har mod til at stille op til et løb næste år!
Masser af knus Eskimo