#2 af bruger slettet
Vægtkamp
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vægtkamp
Vi venter spændt på resultatet...
17 år29. september 2007 kl. 08:23
beta (slettet)
Krydser finger for du har tabt dig
Pøj pøj..
Pøj pøj..
17 år29. september 2007 kl. 08:31
Dejlig glad (slettet)
Godmorgen (kæmpe smil)
Vægttab: 1,5 kilo.
Sikke en smuk lørdag morgen ;-)
Jeg ved godt det ikke bliver ved på denne måde da jeg har tabt en del væske. Jeg har rendt på toilettet i et væk hverdag. Men det er ret så motiverende at se kurven gå nedaf.
Tak for jeres interesse. Det forpligter jo også en lille smule. God weekend til jer alle :-)
Vægttab: 1,5 kilo.
Sikke en smuk lørdag morgen ;-)
Jeg ved godt det ikke bliver ved på denne måde da jeg har tabt en del væske. Jeg har rendt på toilettet i et væk hverdag. Men det er ret så motiverende at se kurven gå nedaf.
Tak for jeres interesse. Det forpligter jo også en lille smule. God weekend til jer alle :-)
17 år29. september 2007 kl. 09:02
bruger slettet
Vægtkamp
HURRA til dig og flot gået... Tillykke med det... Du er på rette vej.
God weekend
God weekend
17 år29. september 2007 kl. 09:11
beta (slettet)
Stort TILLYKKE det er virkelig flot klaret
God weekend
God weekend
17 år29. september 2007 kl. 09:53
Dejlig glad (slettet)
Tak skal i have :-)
17 år29. september 2007 kl. 10:41
tynd74
hej
hvor er det flot. godt gået ;O)
flittiglise
hvor er det flot. godt gået ;O)
flittiglise
17 år29. september 2007 kl. 13:07
mortiltre (slettet)
TILLYKKE TILLYKKE, det er super godt gået:))
17 år30. september 2007 kl. 15:13
Dejlig glad (slettet)
Tak skal i have :-)
Jeg er ved at blive lidt van(d)vittig over at jeg skal tisse hele tiden...men jeg håber det går over når kroppen er kommet af med den væske som har ophopet sig og når jeg har vænnet mig til at drikke mere. Det gode må jo være at der bliver skyllet en del ud men det kan altså godt være lidt til besvær konstant at skulle på toilettet. Jeg bliver nærmest desperat når jeg er ude og der ikke er et toilet i nærheden *gg*. Det være sådan når man bliver ældre og får inkontinens.....*s*.
Jeg er ved at blive lidt van(d)vittig over at jeg skal tisse hele tiden...men jeg håber det går over når kroppen er kommet af med den væske som har ophopet sig og når jeg har vænnet mig til at drikke mere. Det gode må jo være at der bliver skyllet en del ud men det kan altså godt være lidt til besvær konstant at skulle på toilettet. Jeg bliver nærmest desperat når jeg er ude og der ikke er et toilet i nærheden *gg*. Det være sådan når man bliver ældre og får inkontinens.....*s*.
17 år30. september 2007 kl. 19:40
ER jeg ikke god til at finde på undskyldninger?? Utroligt.