Nyt medlem

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nyt medlem
Hej
Så har jeg taget med sammen til at komme igang med vægttab...så fandt jeg denne side, hvor man rigtig kan følge med i hvormeget man indtager istedent for selv skal til at regne og gøre ved
Med venlig hilsen
Britta
:-)
17 år26. september 2007 kl. 10:16
re: Nyt medlem
Hejsa og velkommen til :-)

Ja det er lidt sjovere når tingene er lettere at regne ud.

Forummet her på siden er også ret godt synes jeg. Der sidder en del med mange gode erfaringer som man kan trække på.

Held og lykke med dit vægttab.
17 år26. september 2007 kl. 11:01
Velkommen til, jeg er også ret ny.
17 år26. september 2007 kl. 11:25
re: re: Nyt medlem
Velkommen til fra mig også!
17 år26. september 2007 kl. 20:13
vil også lige suge velkommen, jeg er selv helt ny og skal lige rigtig i gang herinde, men bliver hver dag mere glad for det og det bliver hurtigt mere overskueligt - synes det var lidt svært først :oP
Håber også du bliver glad for det.
hilsen
Heidi
17 år26. september 2007 kl. 21:34
Hejsa Britta

Også velkommen til fra mig :-)

Anna
17 år28. september 2007 kl. 08:19
hejsa og velkommen
skal også lyde herfra
mvh flittiglise
17 år28. september 2007 kl. 18:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });