Mandagsstatus fra Judle

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandagsstatus fra Judle
Så kommer jeg lige på banen med en lille status.

Jeg har ikke lavet status i 14 dage skal det lige siges.

De sidste 5 dage har jeg fulgt en fedtforbrændende diæt. Den varede egentlig 7 dage, men jeg valgte at stoppe da jeg efterhånden HUNGREDE efter alle mulie forskellige usunde madvarer. Jeg kunne lige se hvilket ædegilde det ville give efter 7 dage, så jeg valgte at stoppe og nøjes med et mindre ædegilde i går!!!

I dag siger vægten 71,6 kg. Det vil så sige, at jeg har tabt 2,3 kg på 14 dage.

Så det er jeg selvfølgelig meget tilfreds med. Nu håber jeg så bare jeg kan holde den vægt nu hvor jeg begynder at spise almindeligt igen.

Og så skal jeg altså til at komme i gang med motionen igen. Den går ikke længere......

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 14:00
re: Mandagsstatus fra Judle
Hej Judle

Allerførst TILLYKKE med det flotte resultat.

Dernæst... husk stadig at tænke over hvad du spiser, hvis du fortsat vil tabe dig. Pas på ikke at falde tilbage til de gamle (usundere) vaner. (indrømmet jeg skriver som jeg har forstand til - og undskylder på forhånd, hvis jeg skriver noget sårende - det er ikke meningen).

Men endnu engang tillykke med det super flotte resultat.

Knuz Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 14:07
re: re: Mandagsstatus fra Judle
Hej Judle

Jeg synes, det er et rigtigt flot resultat. Det er jo over 1 kilo om ugen! Jeg synes, du kan være stolt af dig selv. Nu har du givet vægttabet et boost fremad, og så må du se at komme på motionshesten igen. Ikke hvile på laurbærrene, vel!

Selvfølgelig kan du holde vægte selvom du begynder at spise almindeligt igen. Sundt og fedtfattigt. Og du taber dig også yderligere, ikke!

Knus Anna
19 år9. maj 2005 kl. 14:11
Hej Judle,

Det er da bare rigtig flot. Nu er du i gang igen, så er det bare med at holde dig til de sunde madvaner. De der sultekure dutter ikke i længden, men det ved du jo godt, så det skal jeg ikke præke om.

Rigtig flot gået, du har grund til at være stolt har du.
19 år9. maj 2005 kl. 14:54
Hej Judle

Tillykke med vægtabet - håber også for dig at du kan holde det når du begynder at spise alm. sundt igen - men mond ikke når bare man spiser alle de dejlige synde ting ;o)

Pøj pøj med det

Knus Smiley
19 år9. maj 2005 kl. 15:04
Hey Judle!
Ja, det var jo lidt af en "fy-fy'er" du der begav dig ud i, men en kickstarter har man nu lov til i ny og næ, ikke sandt..Og sikke et resultat det gav for dig. STORT tillykke med det! Nu er det frem med den sunde kost og ikke mindst motionen igen, så holder du stilen og smider resten ned til det mål, det tvivler jeg ikke et sekund på!

Pøj pøj kære ven!

Knuz fra Mulde
19 år9. maj 2005 kl. 17:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });